۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85374477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر دندی افتتاح شد + فیلم

زنجان - ایرنا - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سلیمانی شهر دندی روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان امروز در آیین افتتاح این آموزشگاه، گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سردار سلیمانی شهر دندی با اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد ریال و با زیربنای هزار و ۳۰۶ متر مربع ساخته شده است.

حمیدرضا اسلامی افزود: علمیات محوطه سازی این مدرسه در مساحت ۶۸۰ مترمربع اجرا شد.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰۰ کلاس درس تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان شد، اظهار داشت: رسالت اصلی اداره کل نوسازی، توسعه فضاهای آموزشی در جهت ایجاد عدالت آموزشی در بین دانش آموزان است.

اسلامی با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی در استان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد تا در آینده نیز بتوانیم مدارس دیگری را در زنجان احداث کنیم.

این مسوول گفت: بیشتر علاقه مند به سرمایه گذاری در مناطق محروم استان هستیم و از ظرفیت خیران و سرمایه گذاران در این زمینه استفاده می کنیم.

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در امر نهضت مدرسه سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، گفت: تکمیل این مدارس و کلاس های درس می تواند بخش قابل توجهی از محدودیت ها و محرومیت های استان را رفع کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha