۱۴ ورزشکار لرستانی در مسابقات پاراآسیایی چین حضور دارند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۱۴ ورزشکار، مربی و داور لرستانی در رشته های مختلف مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهند داشت.

«آرش قیاسیان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رشته ورزشی قایقرانی سعید حسن پور در پاراکانو به عنوان ورزشکار و صبا رحمتی به عنوان مربی و در رشته دوچرخه سواری بهروز فرزاد به عنوان ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

وی گفت: همچنین حسن باجولوند در پرتاب دیسک و علی علیپور در پرتاب وزنه به عنوان ورزشکار و مصطفی بهرامی به عنوان مربی هیات نابینایان و کم بینایان در رقابت های پاراآسیایی چین حضور دارند و با دیگر ورزشکاران رقابت خواهند کرد.

وی افزود: حامد امیری در پرتاب دیسک، سجاد محمدیان و هادی کایدی در پرتاب وزنه، زینب مرادی رشنو، عرفان رضایی معین و فرشته مرادی مقدم در پرتاب نیزه دیگر ورزشکاران لرستانی حاضر در رقابت های پاراآسیایی چین خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: معصومه خدابخشی در رشته تیراندازی و مهدی آقاجانی به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر دیگر لرستانی های کاروان اعزامی تیم ملی جمهوری اسلامی به چین هستند.

گفتنی است هفته گذشته زهرا باقری بانوی کوراش کار لرستانی در مصاف نهایی وزن ۸۷- کیلوگرم بازی‌های آسیایی هانگژو چین به مدال نقره دست یافت.

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ٢٠٢٢، از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه به طور رسمی آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha