فرماندار تربت‌حیدریه: متعهد به برگزاری انتخابات سالم هستیم

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: هر نوع فعالیت انتخاباتی در سیستم اداری کاملا ممنوع است و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد زیرا متعهد به برپایی انتخابات پرشور و سالم هستیم.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: بر این اساس با هیچ‌کس پیمان اخوت نبسته ایم و با کسی تعارف هم نداریم.

وی بر ایجاد امید در مردم از طریق معرفی خدمات دولت تاکید کرد و ادامه داد: مدیران با هدف امیدوار ساختن مردم به نظام می‌بایست خدمات خود را در اختیار رسانه‌های جمعی قرار دهند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: موفقیت‌های نظام طی ۲ سال اخیر منطبق با واقعیت است و بر اساس آمار رسمی، امروز از ۵۲ کشور دنیا برای جراحی به ایران می‌آیند و این در حالی است که ابتدای انقلاب، پزشک وارد می کردیم.

کی پور افزود: شکست سیاست تحریم، کاهش نقدینگی و برقراری انضباط مالی، از دیگر موفقیت‌های دولت سیزدهم بود که فرماندار تربت‌حیدریه به آنها اشاره کرد.

وی همچنین به ماده ۱۳ انتخابات اشاره و اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها موظف هستند امکانات خود را در اختیار انتخابات و فرمانداری شهرستان قرار دهند.

فرماندار تربت‌حیدریه همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای افزایش اعتبارات خود با مسوولان بالادستی در استان و کشور رایزنی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha