هشدار معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه نسبت به رعایت قانون انتخابات از سوی کاندیداها

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار تربت‌حیدریه با یادآوری در پیش بودن انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نسبت به رعایت قانون از سوی همه گروهها و جریانها بویژه کاندیداها هشدار داد.

به گزارش ایرنا، سید حسن موسوی روز سه‌شنبه در شورای اداری تربت حیدریه با تصریح بر اینکه امید آفرینی لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ افزود: زمینه سازی برپایی مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه تمام مسولان است و لازمه آن امیدآفرینی بین مردم است.

وی اضافه کرد: موضوع تامین سلامت و امنیت انتخابات بر عهده یک گروه از مسوولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط است اما زمینه‌سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات وظیفه همه مسوولان است.
وی با یادآوری ضرورت امید آفرینی اظهار کرد: خدمت خالصانه و صادقانه در درجه نخست و اطلاع‌رسانی خدمات به مردم در مرحله بعدی از جمله این راهکارها است.

هشدار معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه نسبت به رعایت قانون انتخابات از سوی کاندیداها

معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه گفت: تبیین خدمات به مفهوم آن نیست که تمام کارها را به نام خودمان ثبت و ضبط کنیم چراکه از نگاه دولت سیزدهم هر کاری که توسط دولتمردان انجام گرفته را نباید به حساب آنها گذاشت بلکه به حساب نظام جمهوری اسلامی نوشته می شود.
موسوی با بیان اینکه اتفاقات مثبت مهمی در این دولت رخ داد، گفت: به جریان افتادن پروژه‌هایی که برخی از آنها تا ۱۶ سال بر زمین مانده و خوابیده بود، موفقیت بزرگی بود ولی رییس جمهور موفقیت ها را فقط به نام این دولت معرفی و تبلیغ نکرد.
وی پیش نیاز دیگر تحقق امیدآفرینی را استفاده نکردن مدیران از بیت‌المال بر له یا علیه کاندیداها عنوان و اظهار کرد، برخی نمایندگان مجلس که به دنبال استفاده از رانت‌ هستند، بدانند به آنها رسیدگی خواهد شد.

هشدار معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه نسبت به رعایت قانون انتخابات از سوی کاندیداها

همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: یکی از درس‌های بزرگ محرم جریان شناسی عاشورا است به این معنا که امروز مدیران می توانند با درس گرفتن از فلسفه حرکت اباعبدالله آن را در مباحث مدیریتی سرلوحه کار خود قرار دهند.
علی‌اکبر کی‌پور با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با سرعت عمل بیشتر طرحهای در دست تکمیل را برای بهره برداری در این مناسبت ملی آماده و عملیاتی کنند.
وی در ادامه با یادآوری حل مشکلات کلی یا جزئی ۸۰ واحد تولیدی تربت حیدریه طی یک سال گذشته گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است که نیازمند تبیین و معرفی بیشتر است.
حجت‌الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در این جلسه از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست از فرصت تریبون نماز جمعه برای تبیین خدمات دولت برای مردم استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha