۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85208756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تربت‌حیدریه: تبیین خدمات نظام بیشتر از هر زمانی ضروری است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: تبیین خدمات نظام به مردم طی ۴۵ سال گذشته اکنون بیشتر از هر زمانی ضروری است، همچنین مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید پاسخ قانع کننده به درخواستهای مردم داشته‌ باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز پنجشنبه در نخستین روز از هفته دولت و در دیدار کارکنان دستگاههای اجرایی با امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: تبیین خدمات دولت به دلیل جنگ رسانه‌ای و تمام عیار دشمنان نظام با محور ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی در تشریح پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت بیان کرد: در این هفته ۷۵ پروژه قابل افتتاح با اعتباری افزون بر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۱ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان تربت‌حیدریه به ثمر می‌نشیند.

فرماندار تربت‌حیدریه اضافه کرد: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری دولت در پروژه‌های افتتاحی به ترتیب در حوزه راه و راهداری، مسکن اعم از روستایی و شهری، برق، آموزش و پرورش، آموزش عالی، شهرداری‌ها و ورزش است.

فرماندار تربت‌حیدریه: تبیین خدمات نظام بیشتر از هر زمانی ضروری است

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز گفت: امروز حتی دشمنان به پیشرفت‌ها و خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف اذعان دارند که گواه این امر دستاوردهای عرصه‌های نظامی، دفاعی، علمی و دیپلماسی قوی دستگاه وزارت امور خارجه دولت سیزدهم است که استراتژی و راهبرد تعامل با دنیا را در پیش گرفته‌ است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: دولت سیزدهم انصافا به لحاظ زیرساختی خدمات خوبی انجام داده‌ که باید برای مردم تبیین شود.
وی در عین حال از دولتمردان تربت‌حیدریه خواست تا نسبت به مهم‌ترین معضلات امروز مدیریت شهری یعنی حاشیه‌نشینی و همچنین حوزه های فرهنگی توجه بیشتری به خرج دهند.
امام جمعه تربت‌حیدریه همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا امکانات زیرساختی از قبیل حقوق و مسکن روحانیون مبلغ و کارشناسان دینی را فراهم کنند تا آنان مردم را با شبهات دینی و مسایل روز فرهنگی بیشتر آشنا سازند.

فرماندار تربت‌حیدریه: تبیین خدمات نظام بیشتر از هر زمانی ضروری است

تربت حیدریه در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شهر مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha