بیش از سه‌هزار هکتار زمین به ساخت شهرک‌های مسکونی در آذربایجان‌غربی اختصاص می‌یابد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه از سوی این وزارتخانه برای ساخت شهرک های مسکونی گفت: سه هزار و ۸۶ هکتار زمین به این منظور در استان اختصاص می یابد.

سیدمحسن حمزه لو روز جلسه قرارگاه تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: این میزان زمین در هفت شهر آذربایجان غربی در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: روند ایجاد شهرک‌های جدید مسکن در آذربایجان غربی سرعت می گیرد که با توجه به این امر، امیدواریم امکان جدیدی برای توسعه خدمات مسکن فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

۳۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت در آذربایجان غربی تخصیص یافت

۸۱۰۰ مترمربع زمین اوقافی برای نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی تخصیص یافته است

۱۲ اخلال‌گر بازار مسکن در آذربایجان‌غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های مسکن ارزان‌قیمت در قالب شهرک‌سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهم دولت بوده و از ابتدای کار دولت فعالیت‌های مناسب و قابل توجهی در استان انجام شده است.

حمزه لو اظهار کرد: تولید مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی در اولویت بوده و در همین راستا در بخش آماده‌سازی ۲۶ پروژه با ۴۱۸ هکتار اراضی در سطح استان در دست اجراست.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن است و حتی رتبه دوم را نیز در بین استان های کشور در اختیار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha