مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی: صهیونیسم بزرگترین بدعت‌گذار تاریخ است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ را صهیونیسم بین‌الملل دانست و گفت: امروز امپراطوری رسانه‌ای در دست صهیونیست هاست و اکثر اخباری که به دنیا مخابره می شود، توسط کمپانی‌های مرتبط با آنها تولید می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام منصور امامی روز یکشنبه در اجتماع طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه افزود: آنها فیلم و سریال و انیمیشن درست می‌کنند و افکار خود را با آن به دنیا تحمیل می‌کنند و تلاششان نابود کردن اخلاق همه ملت ها و فرهنگ‌ها است.

وی اضافه کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی شر مطلق و شیطان مجسم است و شیطان هر روز در مکتب صهیونیسم درس یاد می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بخش مهم هویت انسان شناخت آسیب و دشمن و نشان دادن عکس العمل مناسب است، ادامه داد: از نشانه‌های زنده بودن انسان، واکنش و حساسیت او به اتفاقات پیرامون است و شناساندن دشمن، روش های مبارزه آن ها با انسان و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار از مهم‌ترین آموزه های وحیانی انبیا و ائمه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی: صهیونیسم بزرگترین بدعت‌گذار تاریخ است

حجت‌الاسلام امامی با بیان اینکه در فرانسه کتب و مقاله نوشتن علیه خدا و همه مقدسات آزاد است اما سخن گفتن علیه صهیونیسم ممنوع است، گفت: در اروپا طبق آمار بزرگترین جرم‌ها از جمله دروغ گویی، جعل سند، حقه‌بازی مربوط به صهیونیست‌ هاست و این‌ها دروغ گفتن را بر خود فرض و واجب می‌دانند و زمین را مال خود می دانند و فرزندان خود را در مهد کودک‌ها و مدارس این‌گونه تربیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی: صهیونیسم بزرگترین بدعت‌گذار تاریخ است

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بزرگترین پادگان جهان است و همه آنها برای کشت و کشتار و فسق و فجور آماده‌اند و فساد، تباهی، اشرافی‌گری، پیمان‌شکنی و گستاخی جزء خوی و خصلت صهیونیست‌هاست و حتی به خودشان هم رحم نمی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امروز به دشمنی با چنین جرثومه‌های فساد افتخار می‌کنیم و معتقد هستیم که هر کسی با این رژیم دشمن نباشد، از انسانیت به دور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha