فرماندار ویژه ری: نخستین وظیفه ما تامین مسکن برای مردم بویژه جوانان است

شهر ری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تامین مسکن برای مردم به ویژه جوانان در طرح اقدام ملی در شهرستان ری، نخستین وظیفه ما است. 

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی عصر شنبه در نخستین نشست خبری خود با بیان اینکه رسانه می تواند اثرگذار باشد، افزود: حل مشکلات مردم بزرگترین دغدغه اصحاب رسانه باید باشد و باید مردم را به سمت حقیقت خواهی و حقیقت جویی ببریم.

وی با بیان اینکه دلیل سختی شغل خبرنگار به جهت این است که باید تصمیم منطبق بر حقیقت گرفته شود، اظهار کرد: خبرنگار واقعی باید حقیقت گو و به دنبال حقیقت باشد.

فرماندار ویژه ری: نخستین وظیفه ما تامین مسکن برای مردم بویژه جوانان است

باب الحوائجی با بیان اینکه رسانه ها شریان تنفس جامعه بوده و نزدیکترین دوستان من رسانه ای ها هستند، گفت: با رسانه هایی که مصلحانه انتقاد کنند بیشتر در تعامل خواهم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در اصل مدافعان حریم فرهنگ در جنگ ترکیبی، رسانه ای ها هستند و آنان رزمندگان قوی دستی هستند که اسلحه آنها، بیان و قلمشان بوده و در مقابل رسانه های دشمن ایستاده اند.

باب الحوائجی با بیان اینکه خبرنگاران قوی ترین مشاوران و قوی ترین کارشناسان برای کمک به مسئولان هستند، ادامه داد: یکی از اساسی ترین جلسات بنده در آغاز راهم را با شما خبرنگاران قرار دارم. من خادم مردم و فرزند ری هستم و با کمک شما رسانه ها برای توسعه و برکت در شهرستان ری، حرکت خواهیم کرد و ان شاالله به نتیجه می رسیم.

فرماندار ویژه ری: نخستین وظیفه ما تامین مسکن برای مردم بویژه جوانان است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه قول اول بنده در روز معارفه ام، راه اندازی کارگروه مسکن در شهرستان بود، گفت: ۳۶ ساعت بعد از شروع مسئولیتم، در جلسه با مهندس بذرپاش وزیر راه و مسکن جلسه ای داشتم که به سرعت زمین لازم برای احداث مسکن مشخص شده در شهرستان ری را معرفی کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha