۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85259877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاس همدان در اندیشه فرار از قعر جدول لیگ ۲ فوتبال کشور

همدان- ایرنا- هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در حالی امروز/دوشنبه/ در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که تیم پاس در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شهدای رزکان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاسی‌ها با شکست سنگین هفته گذشته مقابل نیروی زمینی تهران، به قعرجدول گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد تا شروع ناامیدکننده در این رقابت‌ها داشته باشد.

شاگردان بابک صمدیان که همچنان در وضعیت بدنسازی قرار دارند، آمادگی لازم را برای حضور در بازی نخست نداشتند و باید بیشتر به تمرین تاکتیکی بپردازند.

این تیم در دیدار مقابل نیروی زمینی تهران اقتدار لازم را نداشت و ناهماهنگی بین خطوط و ضعف خط دفاعی به همراه اشتباهات دروازه بان سبب شد تا شکست سنگین را متحمل شود.

تیمی که امسال با بازیکنانی اغلب غیربومی اما جوان گام به لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته و با این حال هواداران امیدی به صعود ندارند.

بدهی‌ بلای جان پاسی ها

مشکل عمده باشگاه پاس در سال‌های اخیر انباشته شدن بدهی‌های سرسام آوری است که بابت طلب بازیکنان، مربیان و سایر عوامل اجرایی این تیم در کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ثبت شده و باید تسویه شود.

مشکل عمده باشگاه پاس در سال‌های اخیر انباشته شدن بدهی‌های سرسام آوری است که بابت طلب بازیکنان، مربیان و سایر عوامل اجرایی این تیم در کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ثبت شده و باید تسویه شود.

موضوعی که مسوولان فدراسیون فوتبال تاکید فراوانی ندارند و همه ساله پنجره نقل و انتقالات این تیم به دلیل بدهی‌های مالی بسته می‌شود.

هفته گذشته نیز با وجود تسویه بخشی از بدهی‌ها، همچنان وضعیت پنجره نقل و انتقالات تیم پاس بسته است و باعث شده تا نتواند تمام نفرات خود را در اختیار داشته باشد، همین مساله بر نتایج تیم پاس تاثیر منفی گذاشته و دستان کادر فنی برای در اختیار داشتن تمامی نفرات بسته است.

شنیده‌ها حاکیست تیم پاس با قراردادهای سال قبل بازیکنان و کادر فنی، بیش از ۳۰ میلیارد ریال بدهی دارد که باید هرچه سریعتر پرداخت شود.

رزکان حریف نام آشنای پاس

شهدای رزکان کرج که تا همین یک ماه قبل امتیازش به تهرانی‌ها فروخته شده بود، به دلیل خلف وعده در پرداخت به موقع اقساط مالی تعیین شده، بازپس گرفته شد.

این تیم با مهدی محمدزاده بازیکن سابق پاس خیلی سریع شکل گرفت و نفراتی همچون محمد صابری‌زاده، علی حسینی، علی قناعتی، داوود سپهری‌مهر، سیدحسین پیغمبرزاده، علی اکبر فرهنگ، حامد عظیمی، عرشیا عباسی، سجاد جوادی، آتبین محمدعلی و شایان غلامی را جذب کرد.

رویارویی پاسی‌ها با محمد صابری زاده دروازه بان سابق و بومی پاس، می‌تواند یکی از جذابیت‌های این دیدار به میزبانی همدانی‌ها باشد.

نماینده کرج در بازی نخست خود برابر کیان سام بابل به تساوی بدون گل دست یافت تا در میانه‌های جدول لیگ ۲ قرار بگیرد.

پاس همدان در اندیشه فرار از قعر جدول لیگ ۲ فوتبال کشور


شکست هفته قبل اتفاق بود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص وضعیت تیمش گفت: شکست هفته قبل مقابل نیروی زمینی تهران یک اتفاق بود و قطع به یقین این نتیجه دیگر تکرار نخواهد شد.

بابک صمدیان افزود: پازل تیم پاس در بازی مقابل نیروی زمینی تهران کامل نبود و نتوانستیم از همه نفرات استفاده کنیم اما امیدوارم در دیدار امروز مقابل شهدای رزکان مشکلی بابت صدور کارت نفرات تیم نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این هفته تمرینات پرفشاری را برگزار کردیم تا بازیکنان به آمادگی نسبی دست یابند و البته هفته به هفته شرایط بهتری خواهیم داشت.

صمدیان بیان کرد: همه تیم‌های گروه یک با ترکیب قدرتمند در لیگ ۲ حضور یافته‌اند و دیدارهای سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: بازی امروز تحت تاثیر باد شدید قرار دارد و امیدوارم بتوانیم نخستین پیروزی این فصل را به دست آوریم.

وی هواداران را سرمایه‌های اصلی فوتبال دانست و ابراز امیدواری کرد امروز با حضور پرشمار هواداران، نتیجه مدنظر را مقابل شهدای رزکان به دست آوریم.

دیدارهای تیم‌های پاس همدان و شهدای رزکان البرز از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha