۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85349601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت نامناسب فوتبال پاس همدان قبل از هفته دوازدهم لیگ ۲

همدان- ایرنا- اوضاع و احوال تیم پاس میراث دار آخرین قهرمانی فوتبال کشورمان در آسیا که سال هاست با انتقال به همدان، روزگار خوشی را سپری نمی‌کند، اکنون بدتر از هر زمان دیگری شده است و در آستانه بازی هفته دوازدهم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال وضعیت نامناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاس در حالی امسال را همانند سال‌های قبل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌کند که بدترین شرایط را تجربه کرده و اوضاع مالی سبزپوشان به زیر صفر رسیده است.

با گذشت ۱۲ هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور که با یک بازی دیگر به نیم فصل می‌رسد، اعضای این تیم ریالی دریافتی نداشته‌اند و همین مساله موجب شده تا زمزمه فسخ یکطرفه برخی بازیکنان و عزیمت به سایر تیم‌ها به گوش برسد.

در حالیکه اغلب تیم‌های لیگ دویی تا به اینجا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند، بازیکنان و مربیان پاس با بی‌مهری مسوولان مواجه شده‌اند.

آنان در شرایطی که ۱۱ هفته از مسابقات سپری شده و ریالی بابت قراردادهای مالی خود دریافت نکرده‌اند، در برابر تیم‌ها به برتری یا تساوی رسیدند تا در جایگاه امن جدول گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بگیرند.

مسوولان ورزش استان همدان در هفته‌های اخیر قول حل مشکلات و موانع پیش روی تیم پاس را دادند و با وجود رایزنی‌ها و نشست‌ها و تلاش آن‌ها اما تاکنون به نتیجه لازم برای گره گشایی از چالش‌های فراروی پاس همدان نرسیده‌اند.

پرداخت نشدن مطالبات مالی اعضای تیم از یکسو و اضافه شدن شکایت‌های بازیکنان و مربیان فصول گذشته از سوی دیگر بر مشکلات مالی تیم پاس افزوده به طوریکه این تیم را وارد چالش مدیریتی نیز کرده است.

سریال وعده‌های عمل نشده

مسوولان پتروشیمی هگمتانه حامی مالی این فصل پاس در آخرین پیام خود اعلام کرده‌اند که در صورت حل مشکلات تولید و فروش محصولات خود، درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنند.

از سوی دیگر صبر بازیکنان پاس لبریز شده و اگر متولیان امر طی روزهای اخیر نسبت به پرداخت مالی به آن‌ها اقدامی نداشته باشند، چه بسا قید حضور در این تیم را بزنند.

حتی اصرارهای سرمربی تیم برای صبوری بازیکنان تا حل مشکلات تیم نیز دیگر موثر نیست و اگر تا روزهای آینده قراردادهای مالی آن‌ها پرداخت نشود، از این تیم جدا خواهند شد.

مدیران باشگاه پاس باید بیش از ۴۰ درصد قرارداد مالی بازیکنان و مربیان تیم را براساس قوانین جاری در فدراسیون فوتبال تا نیم فصل پرداخت کنند در حالیکه این تعهدات عمل نشده است.

مدیران باشگاه پاس باید بیش از ۴۰ درصد قرارداد مالی بازیکنان و مربیان تیم را براساس قوانین جاری در فدراسیون فوتبال تا نیم فصل پرداخت کنند در حالیکه این تعهدات عمل نشده است.

این وضعیت بیش از پیش پاس را به مرز فروپاشی قرار می‌دهد چرا که اگر بازیکنان از این تیم جدا شوند، امکان تشکیل تیم جدید با نفرات بیشتر وجود ندارد و پاس برای نیم فصل دوم به مشکل می‌خورد.

هدف ما حضور قدرتمند در زمین بازی با وجود همه مشکلات است

سرمربی تیم پاس نیز پرده از برخی رفتارهای مشکوک طی ۲ روز گذشته در تیمش داد و گفت: تمرین تیم تا همین ۲ سه روز قبل عالی بود اما نمی‌دانم در ۴۸ ساعت گذشته چه موضوعی پیش آمد که برخی بازیکنان آنطور که باید دل به تمرین ندادند.

بابک صمدیان افزود: همین مساله باعث شده تا امروز پیش از بازی مقابل شهرداری بندرعباس ترکیب اصلی تیم را که از روزهای گذشته چیدمان کرده بودیم، دستخوش تغییر دهم.

وی بیان کرد: به نیم فصل نزدیک می‌شویم و اوضاع مالی تیم به هیچ عنوان خوشایند نیست و زمزمه جدایی چند بازیکن هم به گوش می‌رسد.

وضعیت نامناسب فوتبال پاس همدان قبل از هفته دوازدهم لیگ ۲

صمدیان افزود: برخی تیم‌ها از هم اکنون با مهره‌های مدنظر خود برای نیم فصل دوم وارد مذاکره شده‌اند که قطع به یقین از بازیکنان تیم ما نیز هستند و به همین جهت پیشنهادهای مالی آن‌ها را هوایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است در تیم پاس که اوضاع مالی مطلوبی ندارد، به تعهدات عمل نشده و شرایط آینده مبهم است، این وضعیت ایجاد شود هر چند ایمان دارم که بازیکنان متعصب تیم با وجود همه این مسایل، در ۲ بازی باقی مانده با جان و دل در زمین ظاهر شوند.

وی یادآور شد: با این حال برای پیشگیری از هر مساله‌ای، ترکیب تیم را دستخوش تغییر کرده‌ایم و هدف ما حضور قدرتمند در زمین بازی با وجود همه مشکلات است.

تیم پاس از ساعت ۱۴ امروز/چهارشنبه/ در هفته دوازدهم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.

پاس هم اکنون با ۱۳ امتیاز در رده هشتم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha