۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 5251
کد خبر: 85260005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کدام دستگاه‌های دولتی در حوزه پاسخگویی مردمی برتر شدند؟

تهران- ایرنا- دستگاه‌های اجرایی برتر کشور در حوزه «پاسخگویی و ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رئیس‌جمهور در دو سال اول خدمت» معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیین تجلیل از دستگاه‌های‌ اجرایی برتر در حوزه‌ پاسخگویی و ارتباطات مردمی‌ در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در دو سال اول خدمت، در حاشیه سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس در قالب‌ همایش «در مسیر خدمت؛ در آستانه‌ قله‌» در شهر شیراز برگزار شد.

در این مراسم که «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، مدیران کل و ارشد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، رؤسای مراکز و مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه ملاقات‌های چهره‌به‌چهره، وزارت راه و شهرسازی در حوزه میزهای ارتباطات مردمی، وزارت کشور به‌عنوان دستگاه برتر در بخش پاسخگویی در سامانه خدمات الکترونیکی مردمی (سامد)، وزارت نیرو در حوزه رسیدگی به موارد عام الابتلا (صدای مردم) و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه پاسخگویی برخط به مطالبات مردمی معرفی شدند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر دولتی در حوزه ارتباطات مردمی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی در راستای رویکرد و منویات آیت‌الله رئیسی و انتظارات به‌حق مردم در خصوص کاهش فاصله مسئولین با مردم و رسیدگی حداکثری و بی‌منت به مطالبات مردمی، مکلف به انجام وظایف مطرح در نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی مصوب شورای‌عالی اداری هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» افزود: ابتکارات متعددی در دولت سیزدهم رقم خورده تا مردم به‌صورت چهره‌به‌چهره یا از طریق تلفنی ارتباط مستقیم و مستمر با عالی‌ترین مقامات و مسئولین دستگاه‌های اجرایی داشته باشند؛ اینکه فردی در یک شهرستان دورافتاده، بدون نیاز به حضور در پایتخت، مشکلات خود را بیان کرده و مراحل پیگیری و اقدام هم همانجا طی می‌شود، منجر به رفع مشکلات متعدد فردی و عام الابتلا شده که از برکات سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به شهرستان‌هاست.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی برای تلاش شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی به مردم در دولت مردمی، اعلام کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مستمر در پنج شاخص مردمی مورد پایش قرار می‌گیرد و دستگاه‌های برتر بعد از رصدهای اداری و میدانی از سوی مرکز ارتباطات مردمی معرفی و تجلیل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha