استاندار فارس: دفاتر ارتباط مردمی در ادارات استان تقویت شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس شنبه در حاشیه بازدید سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان در جمع خبرنگاران خواستار تقویت دفاتر ارتباط مردمی در ادارات استان شد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه افزود: اکثر شکایت و نارضایتی مردم عدم راهنمایی شایسته و مناسب در ادارات و سازمان هاست و لذا ضرورت دارد که هر مجموعه با استفاده از افراد مطلع، با تجربه و مسلط به قوانین دستگاهی و بین دستگاهی مردم را برای حل مشکل خود در کمترین زمان، از طریق تقویت دفاتر ارتباط با مردم راهنمایی کند.

او ادامه داد: با تقویت این دفاتر، ارتباط مدیریت ارشد سازمان با مردم نیز بیشتر می شود و با راهنمایی هایی که صورت می گیرد برای مردم ایجاد آرامش می کند.

وی اظهار کرد: نیروی انسانی و پرسنلی دولت در هر سازمانی با مشکلات متعددی مواجه هستند و دولت و مجلس نیز در تلاشند تا برخی موارد اصلاح و معیشت کارکنان را ارتقا بخشند.

استاندار فارس گفت: از کارکنان دولت در استان تقاضا دارم که به رغم تمام مشکلات موجود، رسم مسلمانی را به جا آورده و با صبوری به نحوی با هم نوع خود برخورد و تعامل کنند که به نظر برسد نزدیک ترین فرد به آن مراجعه کننده است.

ایمانیه همچنین خواستار برپایی هفتگی میز خدمت تخصصی در مجموعه مدیریتی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شد.

استاندار فارس: دفاتر ارتباط مردمی در ادارات استان تقویت شود

ساماندهی بازار در دستور کار
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص نوسانات قیمت بویژه در حوزه مواد غذایی نیز گفت: نوسانات قیمت و افزایش برخی قیمت ها مساله استانی نیست اما همواره در جلسات تنظیم بازار کوشیده‌ایم ساماندهی نسبتا مناسبی در این زمینه داشته باشیم و همواره خود را با استان های بزرگ و کلان کشور مقایسه کرده ایم.

ایمانیه افزود: انتظار دارم قیمت مواد خوراکی در فارس بویژه زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی نسبت به استان های مشابه پایین تر باشد و شهروندان نیز چنانچه قیمت محصولی را در سایر استان های مشابه فارس پایین تر دیدند موضوع را به بازرسی استانداری منعکس کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha