۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85260059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش هرسین اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین از اختصاص اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی برای تعمیر و تجهیز مدارس و احداث سالن امتحانات آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هرسین که با حضور امام‌ جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه استانداردسازی مدارس باید در اولویت‌های کاری آموزش و پرورش قرار گیرد، از اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به منظور تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی خبر داد.

همچنین در این جلسه با پیگیری های فرماندار هرسین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به منظور احداث سالن امتحانات به آموزش و پرورش هرسین اختصاص یافت و مقرر گردید مدیر اداره آموزش و پرورش پیگیری های لازم را در راستای تخصیص کامل اعتبارات مذکور بعمل آورد.

۴۰ میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش هرسین اختصاص یافت

ایتوندی با بیان اینکه بحث ساماندهی نیروی انسانی باید یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: خروجی برنامه ریزی ها و هدف گذاری های جامع از نظر تامین نیروی انسانی نشان می‌دهد که وضعیت نیروی انسانی در شهرستان هرسین چگونه است.

ساماندهی نیروهای پیش دبستانی مهمترین موضوع این جلسه بود که پس از تاکید فرماندار مقرر شد مباحث و تصمیمات مطرح شده قبلی در خصوص ساماندهی نیروهای پیش دبستانی پس از کارشناسی دقیق و قانونی اجرایی شود.

شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه و همسایگی استان لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha