استاندار کرمانشاه: بهبود کیفیت خدمات و کالا وظیفه اصلی استاندارد است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه در پیامی با بزرگداشت هفته استاندارد، تاکید کرد که فرآیندها باید به گونه‌ای طراحی شود که بهبود کیفیت، ارتقای سطح اعتماد و افزایش رضایت جامعه و مشتریان از محصولات و خدمات تولید شده در استان را به دنبال داشته باشد.

«محمدطیب صحرایی» در پیام خود آورده است: امروزه استانداردها، به عنوان یک نیاز مهم برای نیل به پیشرفت پایدار، زبان علمی و فنی شفافی در بین کشورها برای ایجاد «چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر» ایجاد کرده و رمز حضور موفق در بازارهای رقابتی است.

وی اظهار کرد: توجه به استانداردها به عنوان یک راهکار موثر برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات، تاثیر مثبتی بر محیط زیست، سلامتی، ایمنی و بهداشت دارد. بنابراین لازم است همه سیاست گذاران، مصرف کنندگان و تولید کنندگان، به رعایت استانداردها توجه کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هفته استاندارد، فرصتی برای یادآوری اهمیت توجه به کیفیت محصولات و خدمات است، تصریح کرد: «استاندارد مردمی، اطمینان بخش کیفیت و امید آفرین در جامعه» به معنای تلاش برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و استاندارد بالا به مردم و جامعه به عنوان شعار روز و هفته استاندارد در نظر گرفته شده است. این شعار نشان دهنده تعهد به ارائه محصولاتی است که نه تنها نیازهای مشتریان را برطرف می کند، بلکه به آنها اطمینان می دهد که محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد دریافت می کنند.

صحرایی افزود: برای رشد و پیشرفت استان کرمانشاه که ظرفیت های متعددی در منابع طبیعی، گردشگری، خدمات و صنعت دارد، لازم است به استانداردهای مربوطه پایبند بوده و فرآیندهای مدیریتی به گونه ای طراحی شود که بهبود کیفیت، افزایش رضایت جامعه و ارتقاء اعتماد و همراهی مشتریان به محصولات و خدمات تولید شده در استان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اینجانب هفته استاندارد (۲۲ تا ۲۸ مهر) را به تمام تلاشگران عرصه تولید و خدمات و زحمتکشان عرصه استاندارد استان تبریک می گویم و امیدوارم با برنامه ریزی و نظارت صحیح، شاهد ارائه محصولات و خدمات بهتری در کرمانشاه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha