ارتش رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی درونی شده است

تهران- ایرنا- رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: ارتش رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار یک نوع فروپاشی درونی شده و سست عنصری در میان نظامیان آنها بوجود آمده است.

آیت الله محمدحسن اختری درباره وضعیت آینده رژیم صهیونیستی به خبرنگار معارف ایرنا گفت: آینده این رژیم روشن است. اسراییل هیچ کار خاصی نمی تواند انجام دهد. چون شکست مفتضحانه ای در دنیا خورده و در ارتش این رژیم یک نوع فروپاشی درونی بوجود آمده و سست عنصری در میان آنها ایجاد شده است.

وی افزود: نظامیان و فرماندهان این رژیم در این ۱۰ روز دیدند که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) همچون ببر کاغذی هستند و نمی توانند در مقابل جبهه مقاومت فلسطین کاری انجام دهند چون در ظرف چند دقیقه شکست مفتضحانه ای خوردند.

ارتش رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی درونی شده است

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: این رژیم با وجود ارتش کلاسیک و امنیت و تمام اطلاعاتی که داشتند، نتوانستند کاری انجام دهند و قادر نبودند جلوی این کار را بگیرند.

اختری اضافه کرد: این مساله نشان می دهد که ارتش اسراییل چقدر سست، شکست پذیر، بی پایه و کم اطلاعات است. این ارتش امروز در برابر یک مجموعه مثل جبهه مقاومت فلسطین نمی تواند از چند جبهه وارد جنگ شود. چون بیش از دو سوم نیروهای خود را به غزه و کرانه باختری آورده است و اگر جبهه دیگری در شمال این منطقه باز شود، قادر به مقابله نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha