ماجرای افتتاح نمایشی درمانگاه روستای تیزآب فارس با اموال امانی چه بود؟

شیراز-ایرنا-انتشار کلیپ و مطالبی درباره افتتاح نمایشی درمانگاه روستای تیزاب داراب فارس با اموال امانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌هایی در پی داشت که شبکه بهداشت شهرستان داراب این مسأله را تکذیب و توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا،طی ساعات گذشته مطلبی در فضای مجازی مبنی بر افتتاح نمایشی یک درمانگاه در فارس با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است.

روایتی که مدعی نمایشی بودن این افتتاح است می گوید که روزی که وزیر بهداشت برای افتتاح درمانگاه روستای تیزاب در استان فارس حاضر شد، درمانگاه تجهیز و افتتاح شد اما شبانگاه عده‌ای آمدن و تجهیزات درمانگاهی که وزیر افتتاح کرده رو جمع آوری و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

ماجرای افتتاح نمایشی درمانگاه روستای تیزآب فارس با اموال امانی چه بود؟

موضوع تجهیزات درمانگاه نیست مسأله وسایل خانه پزشک است

شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی داراب پیرو انتشار این مطالب در فضای مجازی شهرستان مبنی بر انتقال تجهیزات خانه پزشک مرکز خدمات جامع سلامت تیزاب که اخیراً افتتاح شده است،اطلاعیه‌ای صادر کرده مبنی بر اینکه، با توجه به اینکه پزشک درمانگاه بدلیل سکونت در منزل شخصی نیازی به استفاده از خانه پزشک درمانگاه نداشته، شبکه بهداشت و درمان به جهت جلوگیری از تخریب و آسیب به وسایل بیت المال قصد انتقال تجهیزات به نام درمانگاه تیزاب به انبار مرکزی شبکه جهت نگهداری در شرایط مناسب را داشته و بنا بر این بوده است که هر زمان که پزشک تصمیم به استقرار در خانه پزشک درمانگاه داشت تجهیزات مجدد به درمانگاه منتقل شود.

ماجرای افتتاح نمایشی درمانگاه روستای تیزآب فارس با اموال امانی چه بود؟

در این مطلب که در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده که مجددا تاکید می شود، تمام تجهیزات جزو اموال شبکه می باشد و به نام خانه پزشک درمانگاه تیزاب ثبت شده است و در حال حاضر کلیه اموال موجود بوده و هیچگونه انتقالی صورت نپذیرفته است، همچنین مطلبی که مبنی بر امانی بودن تجهیزات منتشر شده به هیچ وجه صحیح نیست.

شهرستان داراب در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha