نوری: کسر امتیاز باید شامل همه تیم‌های متخلف شود/ هوادار استقلال را به چالش می‌کشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار دشوار این تیم برابر هوادار در هفته ششم لیگ، گفت: وقتی از پرسپولیس و سپاهان امتیاز کسر می‌شود، سایر تیم‌های متخلف هم باید جریمه شوند.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره بازی روز جمعه استقلال برابر هوادار تهران اظهار داشت: ۱۰۰ درصد روز جمعه بازی خوبی شاهد خواهیم بود چون هوادار تیم خوب و منسجمی دارد که می‌تواند استقلال را به چالش بکشاند. البته استقلال پتانسیل قهرمانی دارد و امیدوارم صدر جدول که به تازگی به دست آورده است را از دست ندهد و در این بازی مهم بتواند ۳ امتیاز را کسب کند؛ البته این بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد احتمال ناکامی استقلال در اخذ مجوز حرفه‌ای برای سال بعد اضافه کرد: به هر حال باید این بدهی پرداخت شود که استقلال بتواند مجوز حرفه‌ای برای آسیا بگیرد. متاسفانه بدهی‌های باشگاه استقلال سنگین است ولی با همدلی مدیران می‌تواند حل شود. استقلال یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا است و حضور این تیم، بازی‌های آسیایی را جذاب‌تر می‌کند و امیدوارم استقلال را در سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت نامعلوم مهاجم خارجی این تیم نیز گفت: به هرحال سقف بودجه مانع شده است که گوستاوو بلانکو قرارداد خود را ثبت کند. الان بعضی‌ تیم‌ها در قرارداد بازیکن‌هایشان تخلف کردند که فدراسیون ورود و آنها را جریمه کرده است.

وی مدعی شد: نمی‌دانم چرا تیم‌های تراکتور تبریز و گل گهرسیرجان را جریمه نمی‌کنند چون این تیم‌ها تخلفات زیادی انجام دادند وقتی که از سپاهان و پرسپولیس امتیاز کم می‌شود باید از این دو تیم هم امتیاز کسر شود. قطعا این بازیکن به بازی روز جمعه مقابل هوادار نمی‌رسد اما امیدوارم از هفته آینده بتواند پیراهن استقلال را بر تن کند.

نوری: کسر امتیاز باید شامل همه تیم‌های متخلف شود/ هوادار استقلال را به چالش می‌کشد

نوری درباره وقفه‌های مکرر لیگ برتر ایران نیز اضافه کرد: بی‌قانون‌ترین لیگ فوتبال را در بین همه کشورهای دنیا داریم و نمی‌دانم چرا این همه وقفه در بازی‌های لیگ رخ می‌دهد. قطعا این وقفه‌ها باعث می‌شود تیم‌ها به شدت افت کنند چون باید بازیکنان یک دوره سنگین بدن‌سازی را پشت بگذارند و بازی‌های دوستانه برگزار کنند که دوباره شرایط بازی در لیگ را داشته باشند. در بازی‌های بعدی افت بازیکنان را خواهیم دید. در هیچ‌ جای دنیا این همه وقفه نمی‌بینیم و الان هم پس از اتمام بازی‌های ملی، قطعا بعد از دو روز بازی‌های باشگاهی از سر گرفته می‌شود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود استقلال قصد دارد بازی‌های خود را در شهر دیگر برگزار کند، یادآور شد: جای تاسف دارد که استادیوم آزادی اوضاع خوبی ندارد. این ورزشگاه با این قدمتی که دارد نباید به حال خود رها شود. متاسفانه در بازی پرسولیس و النصر شاهد بودیم که بازیکن پرسپولیس در دقایق ابتدایی مصدوم شد و دلیل مصدومیتش اوضاع بد چمن آزادی بود و این برای فوتبال ایران صورت خوشی ندارد. امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند هر چه سریع‌تر به مشکلات ورزشگاه‌های تهران رسیدگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha