۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85261636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت سالن سینما در خلخال به زودی آغاز می‌شود

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85261636
فعالیت سالن سینما در خلخال به زودی آغاز می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین سالن نمایش فیلم و سینمای شهرستان خلخال که به همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده است، در آینده نزدیک آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایرنا ، امیر رجبی روز سه‌شنبه در نشست با فرماندار خلخال و سرمایه‌گذار بخش خصوصی نخستین سینمای خلخال، فقدان سالن نمایش فیلم و سینما در شهرستان خلخال را تاسف‌بار خواند و اظهار کرد: بهره‌مندی از سالن استاندارد نمایش فیلم و سینما حق مسلم مردم علاقه‌مند به سینماست.

وی اضافه کرد: در گذشته برای راه‌اندازی پردیس سینمایی در خلخال با استفاده از امکانات شهرداری این شهر و همچنین اعتبارات معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش‌های زیادی شد ولی این تلاش‌ها بی‌نتیجه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در صورت آمادگی شهرستان برای ایجاد پردیس سینمایی و با توجه به فقدان وجود سالن سینمای دولتی در این شهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری در این خصوص با مسئولان آمادگی دارد.

وی با تقدیر از عبادالله ذبیحی ، سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجتمع فرهنگی ، تفریحی و مجموعه گردشگری رغایب خلخال که سالن سینما و نمایش این شهرستان نیز در آن واقع شده است، ادامه داد: معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی نخستین سالن سینمای خلخال بخشی از امکانات و تجهیزات این سالن را به صورت کمک مالی بلاعوض تامین می‌کند.

رجبی اظهار داشت: در صورت انجام اصلاحات ارائه شده از سوی کارشناسان معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینمای مجموعه فرهنگی و تفریحی رغائب خلخال امکاناتی از قبیل پرده ، پروژکتور و صندلی‌های این سالن از طریق این معاونت تامین ، نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اعلام آمادگی برای همکاری با سرمایه‌گذار مجموعه رغائب ، راه‌اندازی نخستین سالن سینمای در این شهرستان را قدم مثبتی در راه تحقق اهداف علاقه‌مندان به هنر سینما و همچنین رفع مشکل فقدان وجود سینما در خلخال اعلام کرد.

عبادالله ذبیحی ، سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی رغایب خلخال هم در این نشست گفت : برای راه‌اندازی این مجموعه گردشگری در مسیر گردشگری خلخال - اسالم تاکنون ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار و بدون دریافت هرگونه تسهیلات بانکی هزینه کرده است.

وی همچنین از کمک معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تامین بخشی از امکانات این مجموعه فرهنگی ابراز خرسندی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha