ممبینی: فوتبال با نگاه ویژه به آکادمی‌ها پیشرفت می‌کند

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: باشگاه‌های فوتبال کشور علاوه بر اینکه وقت و تمرکز خود را به تیم اصلی یا همان بزرگسالان می‌گذارند باید نگاه ویژه‌ای به آکادمی داشته باشند. پایه و اساس فوتبال باشگاهی دنیا با آکادمی پیشرفت می‌کند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، هدایت ممبینی در پایان بازدید از آکادمی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: امروز به همراه مصطفی زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای به بازدید از برخی امکانات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداختیم. همانطور که مستحضر هستید یکی از آیتم‌های اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا توجه به آکادمی‌هاست.

وی افزود: از مدیران آکادمی دو باشگاه پر طرفدار پایتخت تشکر می‌کنم که تیم‌های پایه‌ خوبی دارند. باشگاه پرسپولیس توانسته اقدامات قابل توجه‌ای داشته باشد. به هر حال یکسری ضعف‌هایی وجود داشته که ما اعلام کردیم تا در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال نیز مشکلاتی را داشت که باید برطرف کند. باشگاه‌های فوتبال کشور علاوه بر اینکه وقت و تمرکز خود را به تیم اصلی یا همان بزرگسالان می‌گذارند باید نگاه ویژه‌ای به آکادمی داشته باشند. پایه و اساس فوتبال باشگاهی دنیا با آکادمی پیشرفت می‌کند.

ممبینی تصریح کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آکادمی تذکر جدی داده‌اند و ما باید بخشنامه‌ها را ابلاغ کرده و از باشگاه‌ها بخواهیم توجه بیشتری به آکادمی داشتنه و آیتم‌های مد نظر را پیاده کنند تا در سال آتی بتوانیم نسبت برای تیم‌های بیشتر مجور صدور حرفه‌ای صادر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha