نمایشگاه خدمات کسب و کار در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

شهرکرد- ایرنا- نمایشگاه خدمات کسب و کار و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه روز سه‌شنبه با حضور تعدادی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالان بخش تولید در شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در این نمایشگاه جدیدترین خدمات کسب و کار در ۲۷ غرفه و فضای نمایشگاهی به مساحت ۲ هزار متر مربع به نمایش گذاشته شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: این نمایشگاه که به صورت سراسری در استان‌های دیگر هم برگزار می‌شود، با هدف تبادل اندیشه‌های سرمایه‌گذاری و مروری بر شیوه‌ها و روش‌های جدید عرصه کسب و کار و هم‌افزایی فعالان بخش خصوصی با یکدیگر دائر شده است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان از خدمات کسب و کار بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه به صورت رایگان و با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنابر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد سرمایه‌گذاری و افزایش کمی و کیفی کسب و کارها در چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه ۲۰ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha