۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85262014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی شهرستان رشت دستگیر شد

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبر: 85262014
عامل تیراندازی شهرستان رشت دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و تخریب خودرو در بلوار ولیعصر این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی شامگاه سه شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و تخریب یک دستگاه خودرو در یکی از محله‌های شهرستان رشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور پلیس در مکان اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی به علت اختلاف با یک نفر دیگر با اسلحه شکاری به سمت خودرو ام‌وی‌ام وی تیراندازی کرده و متواری شده بود که با اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهم شناسایی و این فرد دستگیر شد.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: عامل تیراندازی و تخریب خودرو که مردی ۲۸ ساله است علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس به هر نوعی، امنیت مردم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

وی با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌ها و به مخاطره افتادن امنیت روانی شهروندان، خاطرنشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha