اعتصاب سراسری در کرانه باختری/ اعتراض به کشتار هولناک در بیمارستان غزه

تهران- ایرنا-  سراسر کرانه باختری در اعتراض به کشتار هولناک المعمدانی و نیز تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در اعتصاب کامل به سر می‌برد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از وفا،کرانه باختری در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای دوازدهمین روز متوالی، در اعتصاب کامل به سر می‌برد.

این اعتصاب گسترده یک روز پس از کشتار هولناکی است که اشغالگران با بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه مرتکب شدند و طی آن شمار زیادی به شهادت رسیدند. همچنین این اعتصاب در اعتراض شدید به ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است.

امروز چهارشنبه، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و مراکز تجاری در کرانه باختری تعطیل است.

همزمان درخواست های مردمی برای تداوم خیزش مردمی علیه اشغالگران در همه مناطق و خیابان‌ها و میادین وجود دارد.

کرانه باختری خلوت و کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بسته است.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه شب در اقدامی جنایتکارانه، با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ، بیش از یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha