۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85262607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع خود جوش مردم اهواز در محکومیت حمله اسراییل به بیمارستان غزه

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم اهواز روز چهارشنبه در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع کردند.

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردمی، زن و مرد و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه در میدان "شهدای اهواز" تجمع کرده و سپس به سمت "پل سفید" راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

"اسرائیل، امریکا، مرگتان باد"، "لبیک یا خامنه‌ای" "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا"، "هیهات من الذله"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیگا نتواند که جوابم دهد"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" از جمله‌ شعارهایی بود که سرداده شد.

جوانان انقلابی اهواز پرچم ایران اسلامی را در کنار پرچم فلسطین و حزب اله لبنان به اهتزار درآوردند تا اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین به رخ جهانیان بکشانند.

حضور مسئولان استانی، جتنعه اصناف، ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان و طلاب در کنار دیگر اقشار مردمی در این راهپیمایی نمایان بود.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه فردا (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha