فرمانده سپاه مهاباد: غزه به میدان نبرد حق علیه باطل تبدیل شده است + فیلم

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه نوار غزه به میدان جنگ حق علیه باطل تبدیل شده است، گفت: چشم‌پوشی از این جنایت ها علیه ملت برحق فلسطین، برای همه آنهایی که دم بر نمی آورند، مایه شرمساری است

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر نوروزی روز شنبه در آیین تجمع اعتراضی مردم مهاباد علیه کودک کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: امروزه جنایت های بی حد و مرز رژیم غاصب صهیونیستی به درجه ای رسیده که مردمان همان کشورهای غربی نیز خواهان توقف این کشتار ظالمانه هستند.

وی ادامه داد: طی ۴۰ روزه گذشته صدای مقاومت و ایثار برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) در غزه به سراسر دنیا مخابره شد و همگان مظلومیت مردم فلسطین در این جنگ نابرابر را مشاهده کردند.

فرمانده سپاه مهاباد اضافه کرد: مردم بی دفاع و بدون تجهیزات جنگی غزه تنها با دستان خالی و با ایمان و از خودگذشتگی محکم ایستاده و این مقاومت همچنان ادامه دارد.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه امروز شهروندان ولایت مدار مهابادی برای اعلام انزجار از اقدامات کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی جمع شده اند، افزود: نفرین بر حکومت، جوامع و افرادی که در هر جایگاهی این جنایت ها را می بینند و در مقابل آن سکوت کرده اند.

وی گفت: بدون شک ناتوانی و زبونی رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت و روی آوردن آن به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با ابزار آلات جنگی پیشرفته، صفحه دیگری بر کتاب قطور جنایات و وحشیگری صهیونیست ها خواهد افزود.

شرکت‌کنندگان در این تجمع مردمی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام و با قید فوریت خواستار پایان محاصره غزه شدند.

در پایان این تجمع، شرکت کنندگان پرچم های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را با سردادن «الله اکبر» به آتش کشیدند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha