سرمربی کشتی زنان: عملکرد آلیش‌کاران در ریاض قابل پیش‌بینی نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان گفت: مسابقات جهانی هنرهای رزمی ریاض بسیار سنگین است و همه تیم‌ها قابلیت بالایی دارند و سطح دو نماینده ایران هم رضایت‌بخش است، اما نمی‌توانیم فعلا نتیجه را پیش‌بینی کنیم.

هدی نقیبی در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات جهانی هنرهای رزمی ریاض اظهار داشت: دو هفته گذشته اردوی آخر ما به پایان رسید که امکانات بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای در کمپ تیم‌های ملی داشتیم. اردوی بعدی ما متصل به اعزام به مسابقات جهانی که از دوم آبان آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد. در این اردو تنها به اشکال‌گیری و ریکاوری می‌پردازیم و اردوی سنگین و پرفشاری نیست.

وی افزود: مسابقات جهانی ریاض بزرگ‌ترین رویداد ورزشی المپیک رشته‌های هنرهای رزمی است که خوشبختانه کشتی آلیش هم جزو آن محسوب می‌شود. با دعوت اتحادیه جهانی دو نماینده ایران سپیده بابایی در وزن ۵۵ کیلوگرم و رقیه محمودی در وزن ۶۵ کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان عنوان کرد: در اردوی قبلی تمامی آلیش‌کاران حضور داشتند و در اردوی آخر تصمیم گرفتیم تنها دو نماینده اعزامی به ریاض دعوت شوند زیرا شرایط تمرینی فرق می‌کند. مسابقات خیلی سنگین است و از ۱۶۰ کشور در ۱۵ رشته ورزشی در ریاض حضور دارند و این رقابت‌ها هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود. همه تیم‌ها قابلیت بالایی دارند و سطح دو نماینده ایران نیز رضایت‌بخش است؛ اما نمی‌توانیم فعلا نتیجه را پیش‌بینی کنیم.

وی ادامه داد: ما هنوز برای تیم ملی اردویی برگزار نکردیم. منتظریم تا بعد از پایان مسابقات جهانی عربستان با ارزیابی شرایط ملی‌پوشان اردوی جدید را برگزار کنیم. هرچند هنور تاریخ و میزبان مسابقات جهانی بعدی مشخص نشده است. ترکیب تیم ملی هم فعلا تغییر نمی‌کند زیرا مسابقات قهرمانی کشوری را برگزار نکردیم و اواخر امسال این رقابت‌ها برپا خواهد شد. باید از حمایت‌های دلسوزانه نایب رئیس فدراسیون کشتی تشکر کنم.

نقیبی درباره شرایط هانیه عاشوری دارنده طلای مسابقات جهانی نیز گفت: وی سه سال است که به دلیل مصدومیت از کشتی دور است، اما از حرف هایش متوجه شدم اگر شرایط پای او بهتر شود ۵۰ درصد در قهرمانی کشوری شرکت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha