رییس‌کل دادگستری کرمان: جنایت اسرائیل در غزه، نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری است

کرمان- ایرنا- رییس‌کل دادگستری استان کرمان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه گفت: بی تردید این جنایات نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری در برابر این رژیم جعلی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، ابراهیم حمیدی در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرده و می افزاید، رژیم صهیونیستی با این جنایت بزرگ که مصداق جنایت جنگی علیه بشریت، نسل‌کشی و قتل عام است، اوج وحشی گری و رذالت خود و بی‌ توجهی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضدبشری خود را به همگان نشان داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این پیام آورده است، پیدایش موجودیت غیرواقعی و ساختگی رژیم جعلی اسرائیل از ابتدا تاکنون با جنایت وحشتناک زیادی همراه بوده است که نتیجه آن شهید شدن بیش از صدها هزار انسان بی‌گناه و میلیون‌ها آواره و زخمی است.

این پیام می افزاید، در ادامه جنایات، این رژیم منفور و کودک کُش شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و صدها کودک، بیمار، زن و بچه را به خاک و خون کشید.

رییس کل دادگستری کرمان در این پیام تاکید کرد، بی شک این جنایت وحشتناک بدون پاسخ نخواهد بود و نقطه عطفی در راه محو این غده سرطانی از کره زمین قلمداد شده و رژیم اشغالگر قدس به زوال و نابودی نزدیک تر خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است، جهان اسلام و بشریت در این مقطع حساس و در برابر این نسل کشی و جنایت علیه بشریت نباید سکوت کنند و باید در کنار مردم غزه و فلسطین باشند و از آنها حمایت کنند.

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان نیز در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه طی پیامی افزود: غزه این روزها بالغ بر یک میلیون نفس بی‌گناه سرزمینش را به خاک خواهد سپرد، بیمارستان_معمدانی اکنون دیگر معراج الشهدایی است از زن‌ها و کودکان مظلوم و خالی از هر گونه پزشک و بیمار!

مهدی بخشی در این پیام آورده است، تاریخ فلسطین سراسر مملو از تجربه‌های تلخ به سود قدرت‌های مداخله‌گر و رژیم کودک کش اسرائیل است و تا وقتی آسمان کشورش تحت سیطره‌ی بالگردهای نظامی و زمینش زیر چکمه‌های اشغالگران است در رنج آتش و خشونت خواهد سوخت.

این پیام می افزاید، خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند که شورای امنیت سازمان ملل به‌عنوان پاسدار صلح بین‌المللی، می‌بایست سازوکاری تدبیر نماید که قدرت‌های داعیه‌دار حقوق بشر اما حامی تروریسم، اینچنین علنی دست به جنایت نزنند و یک ملت را در بهت و مصیبتی چنین هولناک و ددمنشانه فرو نبرند.

در ادامه این پیام آمده است، بدینوسیله ضمن ابراز مراتب همدردی و تأسف از این حادثه‌ی غم‌بار، از خداوند منان طلب صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار و جامعه سختکوش پزشکی داریم و آمادگی خود را برای هرگونه اقدام حقوقی در مراجع صالح بین‌المللی اعلام می‌نماییم، با قلبی آکنده از غم امروز را همانند دیگر مسلمین جهان به عزا می‌نشینیم و متضرعانه از خداوند سبحان فرج منتقم خون شهدا، آقا امام زمان (عج) را مسئلت داریم.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری، بسیاری زن، مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha