استاندار کرمان: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه آبروی غرب را برای همیشه بر زمین ریخت

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به اینکه زبانه‌های آتش، جهل و نژادپرستی بنی‌صهیون این‌بار بر دامن کودکان و زنانی افتاد که در سخت‌ترین دوران زندگی خود به محلی امن پناه برده بودند، گفت: به خاک و خون کشیده شدن بیش‌ از هزار انسان بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی غزه، جنایتی وقیح است که آبروی غرب را برای همیشه بر زمین ریخت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و افزود: طغیان مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیا به حمایت و خون‌خواهی مظلومان، نشان از بیداری مردمی در جهانی است که تا دیروز، تحت سیطره رسانه‌های وابسته به لابی صهیونیسم، خون‌شویی و جای جلاد و شهید را هنرمندانه عوض می‌کردند؛ اما خون شهدای مظلوم المعمدانی سدی محکم در مقابل آنان شد و رستاخیزی بزرگ را رقم زد.

محمدمهدی فداکار در این پیام آورده است، اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، قتل عام زنان و کودکان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی را نشانی برای پایان کار رژیم کودک‌کش می‌دانم.

این پیام می افزاید، رژیم قاتل در واپسین لحظات عمر خود در چاهی عمیق فرو افتاده و برای چند روز بقای بیشتر، دست به هر جنایتی می‌زند؛ غافل از اینکه وعده‌ پروردگار بر استقرار مستضعفین در زمین حق است و ان‌شاالله به زودی محقق خواهد شد.

استاندار کرمان در این پیام تاکید کرد، امید است دولت‌های مختلف در جهان چشم خود را بر این جنایات وحشتناک نبندند و ضمن قطع کامل روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت همه‌جانبه‌ای از مردم فلسطین و به خصوص رنج‌دیدگان در غزه به عمل آورند.

در ادامه این پیام آمده است، فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و راهی جز دست کشیدن از پاره‌ تن اسلام برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

فداکار افزوده است، مردم آزاده‌ فلسطین، صاحبان اصلی سرزمین انبیا هستند و جمهوری اسلامی همواره حامی این مردم خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری، بسیاری زن، مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha