مظلومیت ملت فلسطین یک پیروزی بزرگ را نوید می‌دهد

خرم آباد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: مظلومیت مردم فلسطین در جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی یک پیروزی بزرگ را نوید می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "علی درویشی" روز چهارشنبه در تجمع اعتراضی مردم خرم آباد در محکومیت جنایات اسراییل غاصب، اظهار کرد: امروز شاهد روزهای سنگین و سختی برای کودکان و زنان فلسطین هستیم و قلوب آزادگان عالم محزون اخباری ناگوار از این سرزمین مقدس است.

وی افزود: حادثه شب گذشته دردناک و باور نکردنی بود لکن از نگرانی بزرگ اسراییل در ترساندن مردم غزه و کوچاندن آنها از نوار باریک غزه حکایت داشت.

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: این ملت محصور، مرگ را ترجیح داده اند اما در مقابل یکی از شوم ترین دسیسه ها ایستاده اند و در پس این مظلومیت مردم فلسطین یک پیروزی بزرگ نهفته است.

وی با اشاره به خشم امت اسلامی از جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: مظلومیت کلید پیروزی است و اساسا خود یهودیان با علم کردن مظلومیت ساختگی، افکار عمومی دنیا را با منافع خود همراه کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان، تصریح کرد: اکنون هیچ دولت عربی، دیگر نمی تواند به عادی سازی روابط با صهیونیست فکر کند و ملتهای منطقه با ایران همراه تر می شوند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه دولتهای عرب تحت فشار افکار عمومی مردمشان از مقاومت حمایت بیشتری خواهند کرد، بیان کرد: حمله به بیمارستان غزه تنها طرحی اسراییلی نبود بلکه طرحی اسراییلی، آمریکایی بود چرا که آنها منتظر واکنش هیجانی در لحظه بودند.

وی با بیان اینکه انتقام این جنایت از اسراییل گرفته خواهد شد، تصریح کرد: اما این انتقام متناسب با برنامه های دشمن نخواهد بود بلکه زمان آن در اختیار مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه مقاومت در پی نابودی یک موجودیت کثیف در دنیا و منطقه است، عنوان کرد: طراح عملیات طوفان الاقصی از نزدیک ترین افراد به حاج "قاسم سلیمانی" بود و این عملیات یک شبه اتفاق نیفتاد بلکه ماه ها و روزها و سالها بر روی این حرکت عظیم فکر شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با تاکید بر اینکه باید به رهبران محور مقاومت اعتماد کنیم، تصریح کرد: باید در این نبرد نابرابر منتظر رسیدن به قله های پیروزی باشیم.

وی افزود: ما حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم و ملت ما در طول تاریخ همواره در مقابل ظلم کوتاه نیامده و ایستادگی کرده اند و امروز به همه آزادی خواهان، فلسطینیان و محور مقاومت نشان می دهیم که حامی آنها هستیم.

وی بیان کرد: تاریخ خواهد نوشت که کمک های نظامی آمریکا برای رژیم صهیونیستی از پایگاه هوایی "امیرحسین" در اردن ارسال شد و مردم غزه آب و غذا و دارو ندارند و کشور مصر قادر به ارسال مواد غذایی و دارو برای آنها نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: غزه بیش از ۱۷ سال در محاصره است اما راه امت اسلامی را ترسیم کرد و بر مواضع خود ثابت ماند و تسلیم رژیم اشغالگر و هم پیمان‌هایش نشد.

وی با بیان اینکه شعار امت اسلامی مشخص است، بیان کرد: ملت مظلوم غزه نیز با همان شعار در مقابل دشمن خواهد ایستاد و این شعار چیزی جز "هیهات من الذله" نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha