وحدت جهان اسلام راهبرد اصلی مقابله با رژیم صهیونیستی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: اتحاد و همبستگی میان مسلمانان جهان و حمایت از مظلومین فلسطین راهبرد اصلی کارزار بین حق و باطل و مقابله با رژیم خونریز و کودک‌کش صهیونیستی است.

حجت الاسلام «صادق صالحی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به بیمارستان غزه، افزود: امروز جهانیان شاهد جنایت بی‌رحمانه و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی بودند.

وی اظهار کرد: بیمارستان المعمدانی غزه که به عنوان یک محل امن مشخص شده بود با خباثت صهیونیست‌ها و بمب MK_۸۴ آمریکایی تبدیل به یک ویرانه شد و قلب میلیون ها انسان آزاده را در دنیا لرزاند.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: گرگ صفتان اسرائیلی از ترس جان خود با از دست دادن تعادل و تفکر، با بی عقلی هرچه تمام تر کارهای دیوانه وار را انجام داده و می‌دهند و بی خبر از اینکه این اعمال وحشیانه به شکست و نابودی اسرائیل منجر خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: ما مرزنشینان قصرشیرین با تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمانان جهان، با وحدت و همدلی و مشت های گره کرده این اقدام وحشیانه تاریخی را محکوم کرده و خواستار محاکمه رژیم جعلی و زورگوی صهیونیستی هستیم.

او تصریح کرد: قرآن کریم این چراغ هدایت بشر مسیر همه آزادگان جهان در مقابل زورگویان و ظالمان را ایستادگی و مقاومت بیان فرموده است، چنانچه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «ما مظلومین همیشه تاریخ محرومان و پا برهنگانیم ما غیر از خدا هیچ نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه برنمی داریم» از این رو امروز وظیفه و ماموریت ما آزادی قبله اول مسلمان جهان (مسجد الاقصی ) است ، از این رو مقاومت و مقابله با ظلم و ستم باید مهمترین راهبرد ما در تمام کشورهای اسلامی باشد.

جنایات رژیم صهیونیست‌ها در روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان در حالی که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، این مرکز درمانی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha