اتحاد جوامع اسلامی حول محور فلسطین ضروری است

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر با رفتار دوگانه در قبال فلسطینی‌ها قواعد جهانی را زیرپا گذاشتند، گفت: اتحاد جوامع اسلامی حول محور فلسطین ضروری است.

به گزارش ایرنا، شیخ یوسف جمالی روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از رفتارهای دوگانه غرب در قبال جنایات رژیم صهیونیستی بر لزوم اتحاد جامعه اسلامی در قبال مساله فلسطین تاکید کرد.

وی ضمن تسلیت شهادت صدها نفر از مردم بی گناه فلسطین در حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ظالمانه به انسان‌های بی گناه حمله می‌کند و تجاوز این رژیم کودک‌کُش نشان داد که مدعیان حقوق بشر نیز با زیرپاگذاشتن تمامی قواعد جهانی رفتارهای دوگانه‌ای در قبال انسان ها دارند.

رییس شورای عالی مدارس دینی اهل سنت و جماعت جنوب با اشاره به اینکه آنچه در غزه رخ می‌دهد، نماد جنایات جنگی است، گفت: کشورهای اسلامی باید روابط دیپلماتیک خودشان را با کشورهایی که جنایت‌های اسرائیل را تائید می کنند، قطع کرده و سفرای خود را از آن کشورها خارج کنند.

شیخ جمالی، خواستار اتحاد بیشتر جوامع اسلامی شد و گفت: اتحاد و حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین لرزه به جان اسرائیل و حامیانش می اندازد.

وی ادامه داد: مردم کشورهای منطقه باید بتوانند به‌صورت خودجوش علیه رژیم اشغالگر اسرائیل وارد میدان شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha