بندرعباس در اعتراض به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیست به پا خواست +فیلم

بندرعباس -ایرنا- مردم بندرعباس بعدازظهر عصر چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در پارک ساحلی غدیر بندرعباس و در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجمع و فریاد انتقام خواهی سردادند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا، مردم بندرعباس در تجمع خود فریادهای خیبر خیبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل کودک‌کش، ما ملت حسینیم ذلت نمی پذیریم، هیهات من الذلهمن الذله، لبیک یا حیدر، یا حجت ابن الحسن ریشه صهیون بکن، یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک و... را فریاد زدند.

سخنران این تجمع گفت: خدای متعال وعده داده از مجرمان انتقام بکشد و امروز روز انتقام از اسراییل است که ۷۰ سال به مردم مظلوم فلسطین ظلم می کند.

حجت الاسلام علی‌اکبر معصومی ادامه داد: مردم وقتی ظلم ها و جنایات رژیم کودک کش صهیونیست را می‌بینند، وقتی مشاهده می کنند زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان که باید محل امن باشد به خاک و خون کشیده می شوند خونشان به جوش می آید.

وی اضافه کرد: مردم آمده اند تا اعلام کنند همه برای دفاع از محور مقاومت آماده هستیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: همه کسانی که رگ غیرت انسانی در وجودشان هست تجمع و اعتراض کردند، حتی مردم اروپا و دیگر کشورهایی که از دیدن این صحنه های مجرمانه دل شان می‌سوزد می خواهند از مظلومان فلسطین و غزه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه جنایتکاران صهیونیست بنگاه‌های رسانه ای خود را به میدان آورده اند تا خود را از جنایت ارتکابی خویش تبرئه کنند، گفت: این جنایت را در مقابل چشم همگان انجام دادند و مردم آن را فراموش نخواهند کرد.

وی اشاره کرد: آخر عمر اسرائیل فرا رسیده است، بعد از هفتاد سال ظلم اسراییل؛ خداوند اراده کرده با دست مظلومان انتقام بگیرد.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه شمار زیادی از مردم فلسطین را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به سه هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه تا این لحظه، شمار شهدای غزه به ۳۴۷۸ نفر و تعداد مجروحان ۱۲۰۶۵ تن رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha