۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85264142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه ارسال شد+فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان امروز یک فروند هواپیما حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را به مصر اعزام کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت اطلاع رسانی پاکستان، بنا به دستور نخست وزیر و فرمانده ارتش این کشور، یک فروند هواپیمای باری حامل مواد غذایی، پوشاک زمستانی، کمک‌های پزشکی برای مردم مظلوم غزه امروز از فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد عازم قاهره شد.

ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه طی مراسمی در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد و با حضور وزیر اطلاع رسانی پاکستان، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور و همچنین سفیر فلسطین در پاکستان صورت گرفت.

سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان نیز اعلام کرد: چند فروند هواپیمای دیگر نیز در روزهای آینده کمک‌هایی را به مصر منتقل می‌کنند و همزمان محموله‌های امدادی پاکستان از مسیرهای دیگر برای مردم غزه ارسال خواهد شد.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود که ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه هستیم.

پیش تر نمایندگان مجلس سنای پاکستان در همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در نوار غزه، قطعنامه تصویب کردند. آنان اعلام کردند که دولت و مردم پاکستان در این لحظات سخت در کنار مردم فلسطین هستند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha