استاندار قم: هر هفته از یک دستگاه اداری استان بازدید سرزده خواهیم داشت

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: در هفته از یک دستگاه به صورت سرزده بازدید خواهیم کرد تا واقعیت ها را از نزدیک دیده و رویه ها و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد آقامیری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سالن همایش کرامت استانداری اظهار داشت: در این بازدیدها دنبال مچ‌گیری نیستیم و نقاط ضعف دستگاه ها به مدیران تذکر داده می شود.
وی بیان کرد: به همه دستگاه ها در استان تکلیف شده است که اقدامات و طرح های آنان باید همراه با پیوست فرهنگی باشد و این دستور با اصول پدافند غیرعامل نیز مطابقت دارد.

استاندار قم اهمیت پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا زمانی که درگیر این‌موضوع نشویم، به اهمیت آن پی نخواهیم برد و اگر آسیبی وارد شود و به عنوان‌ نمونه حمله های سایبری توسط بدافزارها و باج افزارها انجام شود متوجه خواهیم شد که رعایت اصول پدافند غیرعامل در سازمان ها چه اهمیتی دارد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی و خصوصا استان قم همیشه در معرض دشمنی ها بوده است و اقدامات تدافعی زیادی داشتیم‌ و امروز فشار دشمن بر نظام جمهوری اسلامی‌ بیشتر شده است، لذا باید هوشیار و آماده باشیم و این توجه ویژه از سمت مدیران در حوزه پدافند غیرعامل را می خواهد.

آقامیری در بخشی از صحبت های خود، جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم‌ جعلی و کودک کش را محکوم نمود و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمع کثیری از مسلمانان مظلوم فلسطین گفت: مردم فلسطین متاسفانه گرفتار یک قوم وحشی شدند که هیچ قاعده و قانونی مرتبط با کنوانسیون های جهانی را نمی پذیرند و رعایت نمی کند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها اخیرا با حمله به بیمارستان ها و خبرنگاران پروتکل ها و قوانین جهانی را زیر پا گذاشتند، اما همه باید بدانند که خون مسلمانان مظلوم هدر نمی رود و به حول و قوه الهی وعده رهبرانقلاب در مورد زوال این رژیم محقق می شود و این غده سرطانی برای همیشه از روی زمین محو شود.

آقامیری در مورد موضوع کمبود معلم در برخی مدارس نیز گفت: کم توجهی در دولت قبل به دانشگاه فرهنگیان باعث شد تا امروز به صورت متوسط ۱۵ درصد کمبود معلم و آموزگار داشته باشیم و در قم توانسته ایم از طریق نیروهای جهادی کمبود آموزگار را مرتفع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha