۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85264389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار جلالی: فرزندان حزب‌الله و حماس مبارزه را تنها راه آزادی فلسطین می‌دانند 

قم- ایرنا - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین دانست و گفت: فرزندان حزب‌الله و حماس به این نتیجه رسیده‌اند که سرزمین‌ آنها فقط با مقاومت و مبارزه آزاد می‌شود، و با هیچ مذاکره‌ای یک وجب خاک و یک امتیاز سیاسی به دست نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا جلالی پنجشنبه شب در یادواره شهیدان لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب‌(ع)، در مجتمع فرهنگی امام‌(ره) قم اظهار داشت: امروز رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در منطقه فلسطین، مردم مسلمان را به شهادت می‌رساند و با یک بمب ۵۰۰ نفر را شهید می‌کند.

وی در ادامه افزود: نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرده است.

وی همچنین با اشاره به سکوت دنیای غرب در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب از یک هیتلر بی‌سبیلی که هر بار ۵۰۰ نفر را می‌کُشَد، حمایت می‌کند، این از هلوکاست بدتر است.

جلالی با نگاهی به تاریخ رژیم صهیونیستی بیان داشت: بر اساس توافق غربی‌ها و حمایت انگلیسی‌ها، سرزمین اسلامی فلسطین اشغال شد.

وی با بیان اینکه سرزمین‌های اشغالی به‌واسطه حمایت غربی‌ها توسعه پیدا کرد گفت: فلسطینی‌ها برای نخستین بار آمدند و از خاکشان دفاع کردند، واحدهای مردمی تشکیل دادند و جنگیدند.

رئیس پدافند غیرعامل یادآور شد: اسرائیلی‌ها با کمک آمریکایی‌ها یک ارتش تا دندان مسلح را شکل دادند، غربی‌ها هر آن چیزی که از تکنولوژی نظامی و اطلاعاتی، هواپیماهای بمب افکن مدرن و سیستم‌های راداری و امثال آن بود را در اختیار صهیونیست‌ها گذاشتند.

سردار جلالی: فرزندان حزب‌الله و حماس مبارزه را تنها راه آزادی فلسطین می‌دانند 

وی اظهار کرد: راهبرد رژیم صهیونیستی، گسترش از نیل تا فرات است، و درصدد اشغال تمام سرزمین‌های اسلامی می باشد.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خاطرنشان کرد: در جنگ ۶ روزه اعراب با اسرائیل، پنج کشور عربی شامل مصر، اردن، سوریه، عراق و لبنان به اسرائیل حمله کردند ولی هر پنج کشور شکست خوردند.

وی افزود: اسرائیل به کمک آمریکایی‌ها بخش‌هایی از کشورهای عربی از قبیل صحرای سینا، ارتفاعات جولان و کرانه غربی رود اردن را تصرف کرد.

جلالی گفت: رژیم صهیونیستی آنچنان زهرچشمی از ارتش‌های عربی گرفت که تا قبل از ظهور و بروز حزب‌الله لبنان، هیچ ارتش عربی جرات ایستادن جلوی اسرائیل و جنگیدن با آن را نداشت.

وی در بخشی سخنان اظهار کرد: تفکر امام راحل در قالب اسلام ناب شکل گرفت، و شخصیت‌هایی مانند سید حسن نصرالله و شهید فتحی شقاقی، تفکر حضرت امام که مبتنی بر مقاومت بود را جایگزین مذاکره کردند.

جلالی با بیان اینکه تکلیف مذاکره در موضوع فلسطین، معلوم است گفت: عرفات و انورسادات نماد مذاکره هستند، از قدرت ارتش اسرائیل ترسیدند و مرعوب شدند و گفتند مذاکره می‌کنیم.

وی ادامه داد: برغم کنفرانس‌های متعدد، هیچ نتیجه‌ای از مذاکره با صهیونیست‌ها حاصل نشد، و عرفات را در نهایت ذلت و محصور در خانه، به وسیله امواج پولوتونیم که در کلاه او گذاشته بودند، به سرطان مبتلا کردند و کُشتند.

جلالی خاطرنشان کرد: در مساله فلسطین، یک تفکر مبارزه و مقاومت وجود دارد که توسط انقلاب اسلامی و یک تفکر مذاکره و تسلیم است که به وسیله جریان سازش در حال دنبال شدن می‌باشد.

وی گفت: فرزندان حزب‌الله و حرکت مقاومت اسلامی به این نتیجه رسیدند که سرزمین‌ آنها فقط با مقاومت و مبارزه آزاد می‌شود، با هیچ مذاکره‌ای حتی یک وجب خاک و یک امتیاز سیاسی نیز به دست نمی‌آید.

وی بیان داشت: حزب‌الله به عنوان ارتش معتقد و مخفی رشد کرد و تمام زیرساخت‌های آن زیرزمین و زیرکوه ایجاد شد، آمریکایی‌ها که در جنگ ۳۳ روزه به حزب‌الله حمله کردند، در این مدت فقط موفق شدند ۲ هدف نظامی را بزنند، مابقی همه هدف‌های غیرنظامی بود.

وی تصریح کرد: امروز هم در مورد حماس همان شیوه را تکرار می‌کنند، اما اهداف نظامی با پیش‌بینی اقدام‌های پدافند غیرعامل زیرزمین است، حزب‌الله نیز که با یک سلاح سبک می‌جنگید، موشک در اختیار گرفت و طراحی کرد.

وی افزود: امروز موشک، پهپاد و قایق در حزب الله و حماس در زیر زمین‌ها ساخته می‌شود، یک ارتش درون‌زا، معتقد و مخفی رشد کرد، و صهیونیست‌ها که روزی لبنان را مسخره می‌کردند با خفت و خواری این کشور را ترک کردند.

رئیس پدافند غیرعامل همچنین در بخش دیگری از سخنان بیان کرد: در نبرد ۳۳ روزه حزب‌الله، با انجام عملیات‌های انتحاری، سنگرشکن و منهدم‌کننده، تمام ظرفیت‌های رژیم صهیونیستی از بین رفت.

سردار جلالی: فرزندان حزب‌الله و حماس مبارزه را تنها راه آزادی فلسطین می‌دانند  سومین یادواره ۲۵۳ شهید گردان‌های ادوات و ضد زره لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب‌(ع) قم با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، همچنین جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس از استان‌های قم، مرکزی، زنجان، قزوین و سمنان برگزار شد.

سردار جلالی: فرزندان حزب‌الله و حماس مبارزه را تنها راه آزادی فلسطین می‌دانند 

سردار جلالی: فرزندان حزب‌الله و حماس مبارزه را تنها راه آزادی فلسطین می‌دانند 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha