ظرفیت بسیج سازندگی برای تشکیل تعاونی‌های مردمی در سیستان و بلوچستان بکارگیری شود

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی در این استان ظرفیت بسیار مناسبی دارد تا برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل‌احمد سلامی روز جمعه در نشست با مسوولان سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی، سرشار از باورها و ارزش هایی است که جهادگونه در راستای خدمت به مردم با ظرفیتی مضاعف در هر جا که نیاز احساس شود حاضر بوده و به فعالیت می پردازد.

وی افزود: به منظور توانمندسازی و ترویج بخش تعاون در بین مردم، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی می‌توانند در چهارچوب اقدام مشترک، توسعه تعاونی‌ها در روستاها منطبق با مزیت‌های مناطق و آموزش گروه‌های هدف را پیش ببرند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به تعهد اشتغال سالجاری این استان هم گفت: با توجه به گستره فعالیت‌های بسیج سازندگی و ارتباط مستقیم این نهاد با مردم، چشم انداز این اقدام ها در جهش اشتغالزایی این خطه اثر گذار است.

وی اظهار کرد: همه ارکان اجرایی سیستان و بلوچستان باید برای تحقق تعهد اشتغال استان پیش از پایان سال تلاش کنند.

سلامی افزود: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که می‌تواند با همکاری و تعامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی در استان تقویت شود، حمایت از توسعه کسب‌وکارهای خانگی است که سهم زیادی از زنان و دختران و خانواده ها را به خود مشغول می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha