۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85264571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیاده روی مادران و کودکان همدانی در حمایت از کودکان مظلوم غزه+ فیلم

همدان - ایرنا - مادران و فرزندان در همدان صبح روز جمعه در یک پیاده روی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه که زیر بمباران وحشیانه صهیونیست ها جان خود را از دست می دهند، اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام همدردی با مادرانی که فرزندان کوچک خود را در بمباران وحشیانه صهیونیست ها از دست داده اند، بر نابودی و محو این رژیم کودک کش تاکید کردند.

در این پیاده روی که از طرف ستاد مردمی ملت امام حسین (ع) فراخوان داده شده بود، راهپیمایان با شعارهای مرگ بر رژیم کودک کش ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار همراه بود، حمایت کشورهای غربی از نسل کشی فلسطینیان را محکوم کرده و خواستار قیام مردم مسلمان جهان علیه این جنایت های وحشیانه شدند.

راهپیمایان که کاکسکه کودکان خود را به یاد شهدای کودک و نوزاد غزه همراه داشتند، از طرف میدان امام خمینی (ره) به طرف امام زاده عبدالله حرکت کردند.

خانم محمدی از راهپیمایان حاضر در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: چطور دنیا به خودش اجازه می دهد این همه جنایت را ببیند و سکوت کند، البته سکوت هم نکردنده اند بلکه از صدور قطعنامه آتش بس در شورای امنیت سازمان ملل نیز جلوگیری و خواهان ادامه کشتار کودکان و زنان فلسطینی شده اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که از طرف کشورهای غربی ماموریت دارد، کشورهای مسلمان را تسخیر و سرزمین از نیل تا فرات را بنیان گذارد که این تفکر شوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شکست منتهی شد و این رژیم حتی برای محافظت از خودش دور خود دیوار امنیتی کشید که رزمندگان حماس این دیوارها را نیز فرو ریختند.

خانم دیگری که کالسکه کودک خود را در دست داشت گفت: از این همه وحشی گری در دنیایی که ادعای حقوق بشر می کند، تعجب می کنم و رژیم صهیونیستی که زورش به رزمندگان حماس نمی رسد، بمب ها را بر سر کودکان و نوزادن بی گناه می ریزد.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات اسراییل در غزه، تاکید کرد: آمریکا نه تنها در قبال کشتار کودکان و زنان ابراز تاسف نکرد، بلکه بمب های سنگین بیشتری به رژیم صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم بیگناه غزه که دهها سال است که سرزمین شان غصب شده است، داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha