امام جمعه قشم: کشتار غیر نظامیان در غزه جنایت قرن است

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم گفت: کشتار غیرنظامیان و بمباران مناطق غیر نظامی، مسکونی و درمانی و ادامه حملات صهیونیست ها به مساجد و منازل فلسطینی ها در غزه جنایت قرن است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با محکوم کردن دوباره کشتار بی ترحمانه مردم بی دفاع غزه از سوی ماشین جنگی رژیم آپارتاید صهیونیستی اظهار داشت: هدایت کننده اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی در این جنایت بزرگ قرن آمریکاییها هستند.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه آمریکا چند روز پیش در یک نشست خبری مشترک با نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از این رژیم منحوس و وحشی عنوان می کند که من نه به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده بلکه به عنوان یک یهودی در کنار شما هستم.

امام جمعه قشم توضیح داد: تنظیم کننده و سیاست گذار واقعی این روزهای جنایت های رژیم جعلی اسرائیل و صحنه گردان کودک کشی های صهیونیست ها در غزه آمریکاییها هستند و صهیونیست ها مجری دیکته های آنها هستند.

حاجبی با اشاره به اینکه حمایت‌های گسترده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به معنای مشارکت دولت آمریکا در این جنایات است، گفت: آمریکاییها هیچ وقت پشت اسرائیلی ها را خالی نمی کند و این ۲ تا جنایت کار یکی هستند.

خطیب نماز جمعه قشم اضافه کرد: آمدن آمریکاییها با تمام توان رسانه‌ایی خود پشت سر صهیونیست ها برای نسبت دادن این جنایت کم نظیر علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه هم نمی‌تواند چهره نتانیاهو را سفید کند.

وی گفت: نکته حائز اهمیت این روزها در سرزمین های اشغالی و برگ برنده رزمندگان مقاومت اجرای اصل غافل گیری است و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم جعلی صهیونیستی همچنان در بهت و حیرت قرار دارد که چه اتفاقی افتاده است و این همه سلاح و تسلیحات نظامی چگونه در این سرزمین غصب شده وجود دارد و چگونه رزمندگان مقاومت که در یک باریکه زندگی می کنند بر آنها می تازند.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به چهاردهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، چهار هزار و ۱۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند و بیش از هزار نفر از شهروندان فلسطینی نیز که بیشتر آنها کودک هستند، همچنان جزء مفقودان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha