امام جمعه قشم: عملیات طوفان الاقصی یک نبرد مقتدرانه اسلامی و قرآنی است

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم با بیان اینکه عملیات بزرگ و ترکیبی «طوفان الاقصی» یک نبرد مقتدرانه اسلامی و قرآنی و نه شیعی و سنی است، گفت: این مصاف حق علیه باطل حماسه بزرگ جبهه مقاومت است و ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه رژیم پست و تبهکار صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی و آنچه گردان‌های عزالدین قسام در هفت اکتبر( ۱۵ مهرماه) انجام دادند یک معجزه الهی کاملا عربی و نتیجه رشادت و پایمردی جوانان با غیرت دیار قبله اول مسلمین جهان است.

وی ادامه داد: روایت صحیح این است که مقصر اصلی در جنایات صهیونیست ها در غزه آمریکاییها هستند و همه فریاد ها باید بر سر آمریکاییها باشد و آنچه که در غزه اتفاق می افتد زیر سر آنهاست از این رو همه مسلمان عالم باید مرگ بر آمریکا بگویند.

امام جمعه قشم توضیح داد: باید تمامی مسلمانان دنیا و دولتمردان آنان مقابل این نسل‌کشی آشکار و حمله بی‌رحمانه یکصدا شوند و ضمن محکومیت این وحشی‌گری از طرق مختلف، مقابله با دولت جعلی و غاصب صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه مقاومت فلسطین امتداد مقاومت ایران اسلامی است، اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی احیا گر روح مبارزه در جوامع اهل سنت شده است.

وی گفت: مجاهدت ملت فلسطین و غزه عزیز و دلاوری‌های آنان در به زانو درآوردن رژیم غاصب صهیونیستی نشانه‌ای روشن از توفیق الهی است که با استقامت امتی مظلوم اما سرفراز و در حال حرکت به سمت پیروزی و نصرت نهایی است.

خطیب نماز جمعه قشم با اشاره به مناسب های هفته آینده از جمله شهادت محمد حسین فهمیده (بسیجی ۱۳ ساله) و روز نوجوانان و بسیج دانش آموزی افزود: شهادت این شهید در واقع نهادینه شدن مبارزه با استکبار مطابق آیات و روایات با حضور عاقلانه و جدی نوجوانان عزیز تبدیل به یک امر مستمر و سنت جاریه ای شده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

درحالیکه عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و یکمین روز خود شده است و پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که مقام‌های این رژیم درحال بررسی شروط حماس برای آزادی اسیرهای صهیونیست هستند و نیز بنا بر اعلام گردان‌های القسام حدود ۵۰ اسیر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha