جبهه مقاومت، غده سرطانیِ منطقه را جراحی خواهد کرد

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیست در غزه و اینکه پشت این فتنه بزرگ و کشتار جمعی مردم فلسطین، آمریکا و انگلیس است، گفت: جهان اسلام و جبهه مقاومت به‌زودی غده سرطانی صهیونیسم در منطقه را جراحی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر عباس افزود: جهان اسلام و جهان بشریت باید بدانند که اگر این غده سرطانی صهیونیست اکنون در منطقه جولان می‌دهد، خودش نیست بلکه واسطه آن انگلیس و آمریکاست و این‌ها همه ضد بشرند.

وی با بیان اینکه در بمباران اسرائیل به بیمارستان غزه که عامل اصلی آن آمریکا بود، بیان کرد: در کجای دنیا آن هم با هر مذهب، اندیشه و ایدئولوژی که می‌خواهند داشته باشد، سابقه دارد که شخصا بدانند، اینجا بیمارستان بوده و به بهانه اینکه نیروهای چیریکی در آن جا گرفته باشند، مجرومان را بزنند و بکشند.

امام جمعه موقت بندرعباس اظهار کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم هدفشان این است که غزه را تخلیه کنند و خاورمیانه را اشغال کنند؛ برای حفظ انقلاب اسلامی و یا ایران اسلامی هم باشد ما باید آن جبهه را تقویت کنیم و در این راستا بر هر کس در هر اندازه ای که ممکن و مقدور است باید تلاش کند.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: این طوفان الاقصی و حرکات و تجمعاتی که اکنون در کشورها آغاز شده، از جهاتی خوب است؛ چرا که نشانه ظهور بوده و روایات است که در آخر الزمان باید خط‌ها و افکار مشخص شود و ظالم و مظلوم صف شان از هم جدا می شود.

وی گفت: از مردم دنیا می‌خواهیم که تمام قد به پا خیزند و علیه این حرکت‌های ضد انسانی قیام کنند و حول محور حق و عدالت و ولایت فقیه باشند و تا نفس داریم باید به عنوان یک وظیفه از غزه پشتیبانی کامل کنیم.

خطیب جمعه بندر عباس تصریح کرد: آن‌ها نسل کشی راه انداخته اند و می‌خواهند جبهه مقاومت را از پا در بیاورند، جبهه ای است که اکنون آغاز شده و جبهه جهانی حضرت مهدی (عج) را بوجود بیاورد.

وی یادآورشد: دنیا باید بداند که بحث شیعه و سنی دیگر در دنیا مطرح نیست و باید مردم کشورهای اسلامی چه شیعه و چه سنی به پاخیزند و سران دولت هایشان را تحت فشار قرار دهند و یکپارچه از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha