محکومیت جنایت نسل‌کشی در بیمارستان المعمدانی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مردم، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی علیه بشریت، نسل‌کشی و قتل‌عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست‌ها در حال رقم‌خوردن است.

این جنایات وحشیانه از سوی رژیم غاصب کودک کش مبنی بر قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه از کودک تازه متولد شده یک روزه تا زنان سالخورده به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت خواهد شد و روسیاهی این رژیم و حامیان آن را برای همیشه در تاریخ بشر ماندگار خواهد کرد.

آنچه در این بین عاملی در تداوم کشتار مردم بی‌گناه شده سکوت جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص است آنهایی که دایه حقوق بشر بودنشان گوش فلک را کرد کرده، یا افرادی خودفروخته که دم از صلح و سازش با رژیم صهیونیستی می‌زنند و در حالیکه انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده در مقام جانبداری از رژیم اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم می‌شوند.

سکوت جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی از رژیم صهیونیستی یا افراد خودفروخته که دم از صلح و سازش با رژیم صهیونیستی می‌زنند و در مقام جانبداری از رژیم اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم می‌شوند منجر به تداوم کشتار مردم بی‌گناه شده است

کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بی‌گناه موجب شده تا نفرت از رژیم صهیونیستی دوچندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

در این زمینه همزمان با سراسر کشور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان هم ضمن محکومیت این جنایت در تجمعات مختلف خواستار برخورد جامعه جهانی با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی شدند.

امروز نیز تجمع بزرگ طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه، تجمع خودجوش دانش‌آموزان، تجمع دانشجویان، اصناف مختلف، تجمع تمامی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه به طور نمادین در میدان فلسطین زاهدان و در سایر نقاط این استان پهناور در حال اجرا است.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای انقلابی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع نهادهای بین‌المللی و کشورها اسلامی در مقابل این جنایت شدند.

دیروز نیز دانشجویان و جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان با تجمعی در دانشگاه پیام‌نور زاهدان گرد هم آمده و علیه رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیستی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

محکومیت جنایت نسل‌کشی در بیمارستان المعمدانی در سیستان و بلوچستان

خروش شیعه و سنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

شماری از مردم پایتخت وحدت اسلامی در تجمع میدان فلسطین زاهدان برای همدردی با مردم مظلوم و داغدار گرد هم آمده بودند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا خواستار پاسخ قاطع کشورهای اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و یاری رساندن هر چه سریع‌تر به مردم مظلوم غزه شده و گفتند: سکوت جوامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر حملات بی‌رحمانه غاصبان خبیث قدس و بی‌اعتنایی آنان باعث تأسف و تأثر است.

شهروندان زاهدانی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیلی‌ها را در هم شکست، افزودند: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و با توجه به آیات قرآن کریم پایان این جنگ پیروزی بزرگ برای جهان اسلام خواهد بود.

برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزیم

امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه در سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد، گفت: برای رویارویی با اسرائیل همراه جبهه جهان اسلام اعلام حمایت کرده و اگر رهبر معظم انقلاب اجازه دهند همه ما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزیم.

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بعنوان یکی از بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ‌صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ‌صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی نشان از توانمندی، رشادت، ایستادگی و مردانگی فلسطینیان دارد، اضافه کرد: ظلم و جنایتی که رژیم غاصب کودک کش بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته لکه ننگی بر کارنامه این صهیونیست‌ها افزوده و اشک همه دنیا را درآورده همه مردم و آزادگان جهان این جنایات وحشیانه را محکوم می‌کنند.

محکومیت جنایت نسل‌کشی در بیمارستان المعمدانی در سیستان و بلوچستان

سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل جنایت رژیم کودک کش جایز نیست

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هامون ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل‌عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، بیان کرد: حادثه جنایتکارانه شب گذشته مبنی بر حمله به بیمارستان غزه دل هر آزاده و انسانی را آزرده‌خاطر کرد.

مولوی عبدالله حسن زهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترور واضحی که در بیمارستان غزه انجام و منجر مجروح و به شهادت رسیدن بیش از ۵۰۰ نفر از مردم مظلوم غزه شد برای هواداران و طرفداران این رژیم صهیونیستی که سکوت کرده‌اند جای تأسف دارد، اینها باید از شرم بمیرند چرا که هیچ مرگی برای آنان بالاتر از این خبر نیست که در هیچ جای دنیا بیماران یک بیمارستان مورد اصابت بمب و حمله قرار نمی‌گیرند.

وی تأکید کرد: غزه میعادگاه عاشقان الهی و میدان جهاد واقعی است، هر کس می‌خواهد در این جهاد گاه الهی شرکت و شهید شود امروز غزه آن میدان جهادی است که در قرآن و احادیث و روایات به آن اشاره شده است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هامون گفت: گوشه‌ای از پرچم حضرت مهدی (عج) امروز در غزه علم شده هرکس می‌خواهد در زیر لوای این پرچم باشد باید لبیک بگوید و کسانی که اعتقادی ندارند نیز بدانند که کور بوده، کور خواهند ماند و کور می‌میرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha