حمایت آمریکا و غرب از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر وقایع فلسطین گفت: حمایت آمریکا و غرب از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل آشکار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مصلی المهدی (عج) این شهر اقامه شد افزود: از طرفی سکوت مرگبار سازمان ملل و مجامع حقوق بشری در مقابل این جنایتکاران، نشانگر این است که همه این سازمان‌ها برای سلطه‌گری مستکبران ایجاد شده است.

وی ضمن انتقاد از سکوت برخی چهره‌های سرشناس هنری، دینی و سیاسی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این افراد در اغتشاشات سال گذشته و جنگ اوکراین صدایشان بلند بوده اما اکنون سکوت کرده‌اند و بدانند که شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: همه حوادثی که این روزها برای مردم غزه رخ داده، تلخ است اما اسرائیل و آمریکا بدانند این جنایات نمی‌تواند صبر و مقاومت ما را بشکند بلکه نشانه قدرت و مقاومت امت اسلامی است که توانستیم دشمن را در عرصه میدانی و اطلاعاتی شکست دهیم.

وی گفت: اسرائیل غاصب آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور خواهد برد، ما به وعده الهی دل‌ خوش کرده‌ایم و هرگز ناامید نمی‌شویم زیرا پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره به نسل‌کشی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم غاصب اسرائیل با کمال وقاحت برخلاف همه موازین بین‌المللی در اقدامی وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه را هدف قرار داد و صدها زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشاند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن روی شکست خود، ایجاد رعب و وحشت و وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری دست به جنایت و وحشی‌گری می‌زند اما با این اقدامات روز به روز ضعیف‌تر و زبون‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در طول تاریخ همه ظالمان نابود شدند لذا هرگز احساس ضعف و شکست نمی‌کنیم و ملت ایران با همین روحیه و ایمان در جنگ با مستکبران دنیا به پیروزی رسید.

وی افزود: مردم فلسطین باید با تدبیر و مقاومت این جنایتکاران را از خانه و کاشانه خود بیرون کنند و امروز اعضای جبهه مقاومت با خروش مقتدرانه خود به عمق خاک دشمن نفوذ کرده‌اند که جای خوشحالی است.

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: مسلمانان فریاد می‌زنند «هیهات من الذله» و مانند اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل ظالمان، ذلت و خواری را نمی‌پذیرند.

وی بر لزوم اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان جاه‌طلب و مستکبر تاکید کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی در مقابل این همه جنایات اسرائیل کودک‌کش بی‌تاب شده‌اند و منتظر فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند تا رژیم صهیونیستی و این جرثومه فساد را از جامعه اسلامی ریشه‌کن کنند.

خطیب جمعه بیرجند اظهار کرد: پشت همه جنایات‌ مستکبران، فرهنگ مادی نهفته بوده که سم مهلکی است و اگر نفوذ کند، زندگی فردی و اجتماعی ما را از بین خواهد برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha