حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین نشان از ناتوانی اسرائیل در مقابله با جبهه مقاومت‌ است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اسرائیلی که در میدان نبرد توان مقاومت‌ در برابر جبهه مقاومت را ندارد ابزار او حمله به مردم بی‌دفاع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌تواند شکست مفتضحانه آن‌ها را پوشش بدهد و نشان از قدرتمندی این رژیم غاصب نیست.

وی ادامه داد: ملت مظلوم فلسطین دهه‌های مختلف تحت ظلم و ستم این رژیم غاصب بوده‌اند و از خانه‌هایشان آواره و سرزمینشان غصب شده و اکنون که دست به مقاومت می‌زنند بوق‌های استکباری شروع به تبلیغ علیه آن‌ها کرده و تلاش می‌کنند اگر در جبهه نظامی نتوانسته‌اند دست برتر را داشته باشند در جبهه تبلیغاتی دست برتر را داشته باشند.

امام جمعه زاهدان گفت: مقاومت حق مردم فلسطین و تنها راه نجات این مردم ستم دیده است زیرا این مردم سالها به مذاکره دل خوش کردند که عملی نشد و در برخی مصاحبه‌ها با همین افرادی که جز گروه‌های مداکره کننده فلسطینی هستند خبرنگار سوال می‌شد شما که با حماس و این گونه مقاومت مخالف بودید چرا محکوم نمی‌کنید؟ که در جواب عنوان می‌شود چرا باید محکوم کنیم ما با سال‌ها مذاکره چه به دست آورده‌ایم و چه حرفی برای گفتن داریم که گروه حماس را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: در سوالی دیگر مطرح می‌کنند چرا این عملیات را انجام دادند تا مردم فلسطین کشته شوند؟ و باز در جواب آن‌ها عنوان می‌شود مردم مظلوم فلسطین همواره شهید می شدند اما دستاوردی نداشتند اما امروز یک دستاورد بزرگ دارند هر چند که در مسیر مقاومت شهیدان بسیاری هم داده‌اند.

آیت‌الله محامی اضافه کرد: برخی شبهه می‌کنند که مگر می‌توانید با این رژیم در بیفتید و مگر اسرائیل نابود شدنیست و این‌ها همان حرف‌هایی است که در دوران انقلاب ما در برابر رژیم شاهنشاهی مطرح می‌شد که آیا مگر مشت در برابر درفش می‌تواند بایستد و مگر می‌توان در برابر ارتش مسلح شاهنشاهی با اعتراضات و راهپیمایی غلبه کرد اما دیدیم که شد و حال اینجا هم می‌گویند اسرائیل نابود شدنی نیست و چهره صلح طلبانه و دلسوزانه به خود می‌گیرند که بخشی را به فلسطین و بخشی را به اسرائیل بدهید و از کیسه خلیفه می‌بخشند و سرزمین مردم فلسطین را بذل و بخشش می‌کنند و این همان چیزی است که دشمن استکباری به دنبال آن است و متاسفانه برخی در داخل سخنگوی آن‌ها شده‌اند.

وی افزود: خداوند متعال فرموده این گونه نیست و تحت تاثیر هیمنه ظاهری دشمنان نباشید چرا که اگر خداوند بخواهد می‌تواند شما را پیروز کند و با تاکید می‌فرماید هر کس در راه خدا قیام کند و خدا و دین خدا را یاری دهد خداوند نیز او را یاری خواهد کرد و خداوند قدرتمند است و اگر بخواهد کارش را انجام خواهد داد و کسی در برابر اراده و قدرت او توان ایستادن ندارد.

امام جمعه زاهدان گفت: سران دولت‌های استکباری از جمله آمریکا و انگلیس برای همدردی با رژیم غاصب رفتند اما نمی‌توانند بر این شکست مفتضحانه سرپوش گذاشته و آن را جبران کنند بلکه ظلم بیشتر و انسان‌های بیشتری را به شهادت می‌رسانند و امیدواریم این اوج ظلم نشانه سقوط این رژیم و نابودی آن‌ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha