رژیم صهیونیستی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست/پایان رویای صهیونیست‌ها نزدیک است

زاهدان- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تاکنون با کشتار مردم بیگناه و بی‌دفاع و جنایت‌های بی حد خود، نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با برخورداری از پشتیبانی‌های گسترده آمریکا و غرب دست به جنایت می‌زند و متأسفانه نهادهای حقوق بشری، سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی در قبال جنایتکاران اسرائیلی سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ روابط بین‌الملل رژیمی مخوف‌تر، بی‌رحم‌تر و ضد بشری‌تر از رژیم صهیونیستی ظهور نکرده است، افزود: هیچ جنایتی نیست که این رژیم به‌صورت مکرر انجام نداده باشد، اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، جنایت علیه غیرنظامیان، انفجار منازل مسکونی، از بین بردن مزارع و باغات، زندانی کردن کودکان، تروریسم، آدم‌ربایی، تبعیض نژادی، آپارتاید، نقض گسترده و وسیع حقوق بشر و هر جنایتی که تا کنون علم حقوق آن را شناسایی کرده توسط این رژیم ارتکاب یافته است.

صهیونیست‌ها خود می‌دانند که امیدی به آینده بلند مدتی برای موجودیت کشور جعلی اسرائیل وجود ندارد آنها به خوبی می‌دانندکه در شرایطی برگشت ناپذیر قرار دارند، شرایطی که انتهای آن، پایان رویای صهیونیست‌هاست

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: فقط ارتکاب یک فقره از این جنایات گسترده و سازمان‌یافته کافی بود تا سیاستمداران یک کشور را در معرض تعقیب قضایی و تنفر بین‌المللی قرار دهد، ولی هیچ کشوری و هیچ محکمه‌ای تا کنون جرات نکرده جنایت‌کاری از ساختار سیاسی این رژیم به‌پای میز محاکمه بکشاند و او را مجازات کند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها خود می‌دانند که امیدی به آینده بلند مدتی برای موجودیت کشور جعلی اسرائیل وجود ندارد و آنها به خوبی آگاه هستند که در شرایطی برگشت ناپذیر قرار دارند، شرایطی که انتهای آن، پایان رویای صهیونیست‌هاست.

شجاعی اظهار کرد: جنایت‌های بشری که اشغالگران اسرائیلی، علیه غیرنظامیان و بویژه زنان و کودکان انجام می‌دهند زمانی مخوف می‌شود که این جنایات توسط سایر دولت‌های قدرتمند و سایر سازمان‌هایی که دسترسی به قدرت سیاسی دارند حمایت می‌شود و آنچه که چهره زشت‌تری به این اعمال می‌بخشد ارتکاب منظم آنها در پیشبرد سیاست اشغالگران است.

وی اذعان کرد: اسرائیل دست به کشتار جمعیت غیرنظامی می‌زند از سلاح‌های نامتعارف بهره می‌گیرد و به هر شکلی این جنایت‌ها را تفسیر می‌کند.

رژیم صهیونیستی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست/پایان رویای صهیونیست‌ها نزدیک است

اسرائیلی‌ها در طوفان الاقصی تلخی بی‌پایانی را چشیدند

کارشناس مسائل سیاسی افزود: رژیم غاصب اسرائیل در طوفان الاقصی حین اقدام غافلگیرانه و عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت، امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه کرده و با شکست هیمنه شکست‌ناپذیری این رژیم جعلی و قدرت پوشالی آن، تلخی بی‌پایانی را چشید.

وی تصریح کرد: شروع درگیری رژیم صهیونیستی و فلسطینیان نمی‌تواند بمباران غزه را توجیه کند، بلکه پاسخ نیروهای مقاومت به ۷۵ سال اشغالگری و جنایت و کشتار مردم فلسطین، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره‌سازی، کشتار دسته‌جمعی و محاصره هفده‌ساله حدود ۲ میلیون انسان بی‌گناه در باریکه غزه و محروم‌سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و تلاش برای رهایی و احقاق حق است.

شجاعی ادامه داد: تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی به نوار غزه با بمباران شدید جنگنده‌ها و هدف قراردادن خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی ادامه دارد، در حالیکه ۶۴ درصد قربانیان این تجاوزات را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: این جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل خشم بسیاری از مردم جهان را برانگیخته و مردم کشورهای دنیا با برپایی تظاهرات خواستار توقف حملات اشغالگران به نوار غزه و مردم بی‌گناه فلسطین هستند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بی‌تردید، امروز و در عصر گسترش رسانه‌ها، مرزهای جغرافیایی کارکرد سنتی خود را تا حد زیادی ازدست‌داده‌اند و رسانه‌ها، جهان را به سمت بی‌مرزی سوق می‌دهند، در چنین روزگاری، پایایی و مانایی «حماسه غزه» در گرو کنشگریِ رسانه‌ایِ نیرومند از سوی همه کسانی است که دل در گرو آزادگی و کرامت انسانی دارند و از هر آنچه رنگ خودبرتربینی و پست‌انگاشتن دیگران دارد، گریزانند.

وی ادامه داد: زمانی که اسرائیل برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی به بیمارستان کودکان غزه حمله می‌کند نه‌تنها برخلاف موازین انسانی رفتار کرده؛ بلکه حقوق بین‌المللی و کنوانسیون‌های جهانی را هم زیر پا گذاشته و به عبارت روشن‌تر، می‌توان علیه این رژیم (و هر طرف ظالم دیگری) در مجامع بین‌المللی طرح شکایت کرد، البته قبل از این سازمان ملل و سایر نهادهای بین‌المللی قطعنامه‌های شدیداللحنی علیه اسرائیل صادر کردند که بسیاری از این قطعنامه‌ها با وتوی امریکا مواجه شد.

رژیم صهیونیستی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست/پایان رویای صهیونیست‌ها نزدیک است

آمریکا و سران رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی دشمنان واقعی امت اسلامی

نویسنده و پژوهشگر سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخش قابل‌توجهی از وتوهای آمریکا در دهه‌های اخیر مربوط به وتوی قطعنامه‌هایی است که در شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل صادر شده است.

وی افزود: حمایت آمریکا و کشورهای غربی از تجاوزات آشکار رژیم اشغالگر اسرائیل علیه موجودیت، هویت و حقوق مسلم مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت یک ملت، نشان‌دهنده مشارکت آنان در «جنایت علیه بشریت» و «جنایات جنگی» است و آنان در مقابل وجدان بشریت و تعهدات خود در قبال حقوق بین‌الملل بشر مسئول‌اند و باید پاسخگو باشند.

شجاعی بیان کرد: آنچه این روزها در غزه مشاهده می‌کنیم، ادامه همان سیاست همیشگی انکار و ارعاب یک ملت، کشتار وسیع غیرنظامیان و نابودی زیر ساخت‌ها و باقی‌گذاشتن سرزمین‌های سوخته بر خلاف همه قوانین بین‌المللی است.

دنیای غرب و آمریکا و سران رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی دشمنان واقعی امت اسلامی بوده و از فرصتی برای از بین بردن مسلمانان و به تاراج بردن سرمایه‌های آنان بهره می‌برند

وی گفت: به اعتراف نهادهای سازمان ملل در دور جدید حملات، تاکنون هزاران غیرنظامی شهید و مصدوم و از جمله حداقل ۵۰۰ کودک جان خود را ازدست‌داده‌اند و هزاران تن آواره شده و اسرائیل همچنان از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های فسفری بهره می‌برد.

این فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دنیای غرب و آمریکا و رسانه‌های دنیا تحت سلطه اسرائیلی بوده و مظلومیت مردم فلسطین را نمی‌بینند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند، تصریح کرد: آن‌ها تلاش دارند اگر بتوانند در راهبُرد بلندمدت غزه را به سرزمینی غیرقابل‌سکونت تبدیل ساخته و مردم آن را با نسل‌کشی و مهاجرت به سرزمین‌های دیگر نظیر مصر کوچ دهند و به خیال خود به کلی غزه را اشغال کنند، بنابراین این ایده مخربی است، زیرا تجربه گذشته نشان داده و در شرایط پدیدآمده نیز در حال آزمون آن هستند و شاید دخالت مستقیم آمریکا را نیز برای آن مطالبه کنند.

وی اظهار کرد: دنیای غرب و آمریکا و سران رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی دشمنان واقعی امت اسلامی بوده و از فرصتی برای از بین بردن مسلمانان و به تاراج بردن سرمایه‌های آنان بهره می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha