چشمی: هواداران استقلال سنگ تمام گذاشتند / دو گل بچگانه خوردیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و اگر نبودند شاید به بازی برنمی‌گشتیم.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی جمعه شب بعد از برد استقلال تهران برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادر فنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع کردیم اما بازیکنان در ادامه جنگیدند.

وی در مورد صدرنشینی استقلال با وجود یکسری مشکلات تصریح کرد: از حالا زود است درباره صدرنشینی صحبت کنیم چون امتیازها نزدیک است. تلاش می‌کنیم هر بازی سه امتیاز را بگیریم. اگر مشکلاتی وجود دارد بیرون از بازی‌هاست. پس از خوردن گل دوم، بازیکنان به لحاظ روحی و روانی بهم ریختند ولی خیلی زود برگشتند.

چشمی در واکنش به میزبانی آبی‌پوشان در خارج از تهران خاطرنشان کرد: حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم و چمن هم بهتر شده بود و حق هواداران است که ورزشگاه آزادی بیایند در ورزشگاه خانگی تیم را تشویق کنند.

بازیکن ملی‌پوش استقلال در خصوص کاهش قراردادها گفت: این مساله درون خانوادگی است و با جلسه حل می‌شود.

وی در مورد حضور هواداران گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند هم آقایان و هم بانوان اگر نبودند شاید نمی شد به بازی برگردیم. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم ظرفیت بیشتری به هواداران آقا و خانم داده شود. با اینکه ظرفیت کمی به هواداران داده شد، لذت بیشتری بردیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha