شکوری: در خصوص مشکلات گل‌محمدی بهتر است باشگاه پرسپولیس نظر بدهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شرایط سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: بهتر است که در خصوص برطرف شدن مشکلات گلمحمدی باشگاه پرسپولیس مدیریت این تیم صحبت کند.

به گزارش ایرنا؛ ابراهیم شکوری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در جمع خبرنگاران داشت: پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال شرایط خوب و با ثباتی را دارد و اگر همینطور شرایط خود را ادامه دهد به طور قطع می‌تواند قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

وی گفت: شرایط نتیجه گیری این تیم خوب است و حالا امیدوارم در آینده با توجه به تعویق‌های بازی نتایج بهتری کسب کند. در خصوص مشکلات یحیی گل‌نحمدی هم بهتر است که مدیریت باشگاه صحبت کند.

معاون امور ورزشی باشگاه پیکان همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال نیز افزود: ورزش و ورزشکار با امید زنده است و تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد. در این تیم ملی چندین سال بچه‌ها در کنار هم هستند و امیدوارم که امیر قلعه نویی بهترین شرایط را رقم بزند.

وی در خصوص حضور میرشاد ماجدی در هیئت فوتبال تهران نیز گفت: ماجدی از خانواده فوتبال است و حضورش باعث رونق فوتبال پایتخت می‌شود. .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha