برنامه‌های دادگستری اصفهان  برمبنای شعار سال با جدیت بیشتری تحقق یابد

اصفهان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر تحقق برنامه‌های ابلاغی برمبنای شعار سال گفت: با توجه به گذشت نیمی از سال باید این برنامه‌ها با جدیت و سرعت بیشتری تحقق یابد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز شنبه در مراسم معارفه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان افزود: باید با اجرای برنامه‌های تحولی و تلاش‌های جهادگونه کارکنان دستگاه قضایی استان، شاهد تحولات خوبی در حوزه کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مُسن و کثیرالشاکی خواهیم بود.

وی با یادآوری نقش حمایتی و نظارتی دستگاه قضایی در تحقق شعار سال گفت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از سالجاری سپری شده است، همچنان اقداماتی که انتظار می‌رفت در راستای تحقق شعار سال توسط دستگاه‌های اجرایی انجام گیرد بصورت ناقص محقق شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: دستگاه قضایی در عین این‌که انتظار دارد برنامه‌های ابلاغی با جدیت و سرعت بیشتری اجرایی شود، آماده انجام هر گونه حمایت قانونی از دستگاه‌های اجرایی در این باره است.

وی اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم بالاترین افتخار و موهبتی است که خداوند به انسان عطا فرموده و مسوولان باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و با تلاش و تدبیر بیشترین و بهترین خدمات را برای مردم انجام دهند.

حجت‌الاسلام جعفری همچنین با اشاره به شهادت جمع زیادی از مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم اشغال‌گر قدس گفت: همان‌گونه که در قرآن کریم آمده ‌است اسرائیل قاتل همه بشریت است و راه غلبه بر آنان تنها مبارزه و مقاومت تا نابودی‌ آنان است.

رئیس دستگاه قضایی استان ادامه داد: آنهایی که موجبات تشکیل این غده سرطانی را فراهم آورده‌اند خود نیز به سرنوشت صهیونیست‌های جنایت‌کار که همانا نابودی‌است دچار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم جمشید رضایی با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه بعنوان رئیس کل جدید محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان معرفی و از زحمات علی نوریان در زمان تصدی بر این پُست قدردانی شد.

گفتنی است، طی حکم دیگری از سوی رئیس قوه قضاییه «علی نوریان» به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha