توصیه دولت قرقیزستان به شهروندانش برای ترک لبنان و فلسطین اشغالی

تهران – ایرنا – وزارت امور خارجه جمهوری قرقیزستان به شهروندان این کشور توصیه کرد لبنان را ترک کرده و از سفر به کشورهای خاورمیانه که تحت تاثیر درگیری های فلسطین هستند خودداری کنند.

به گزارش شنبه ایرنا از آکی پرس، وزارت امور خارجه جمهوری قرقیزستان در رابطه با وضعیت ناپایدار نظامی-سیاسی و تشدید بیشتر درگیری فلسطین و اسرائیل در خاورمیانه، اعلامیه ای رسمی منتشر و اکیداً توصیه کرد شهروندان جمهوری قرقیزستان جمهوری لبنان را ترک کنند و همچنین از سفر به کشورهای خاورمیانه که تحت تاثیر این درگیری هستند خودداری کنند.

توصیه دولت قرقیزستان به شهروندانش برای ترک لبنان و فلسطین اشغالی

در عین حال، این وزارتخانه از شهروندان قرقیزستانی که در سرزمین های اشغالی به سر می برند خواست که با پروازهای عادی موجود به خارج از کشور میزبان سفر کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه توسط بمب افکن های اسراییل، آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha