۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85265699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - ماموران انتظامی در شهرستان‌های مرزی نهبندان و زیرکوه از خودروهای شوتی بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان روز شنبه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به چهار دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودروها مقدار سه هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: در این رابطه چهار خودروی شوتی توقیف و چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

نهبندان و زیرکوه از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان هستند. 

سوخت بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است و تردد خودروهای شوتی از معضلات جاده‌های این استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha