رزمایش شناورهای دریایی در آب‌های شمال خلیج فارس برگزار شد

اهواز - ایرنا - فرمانده بسیج دریایی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش شناورهای دریایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آب‌های شمال خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ناوسالار پاسدار علی بخشایی شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در این رزمایش شرکت‌کنندگان با به حرکت درآوردن شناورهای خود در آب‌های خلیج فارس که پرچم های کشورهای ایران، فلسطین و جبهه مقاومت بر روی آنها نصب بود، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش اعلام کردند.

وی افزود: رزمایش شناورهای دریایی در حمایت از زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطین در شهرهای اهواز، هندیجان، اروندکنار و پایگاه دریایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

بخشایی ادامه داد :شرکت‌کنندگان در این رزمایش، آمادگی خود را در دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه هفته گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یک هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از این شهدا زنان و کودکان هستند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روزچهارشنبه هفته گذشته را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha