کلهر: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود/ زیر ساخت‌های ورزش به سختی درست می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: بعید می‌دانم یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برود، پس بهتر است مدیریت باشگاه و کادر فنی کنار هم باشند تا موفقیت‌های تیم تکرار شود.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شرایط پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس مقابل پیکان، نمایش زیبایی ارائه داد تا روند روبه‌رشد خودش را تداوم بخشد. فکر می‌کنم تمام بازیکنان با تفکرات یحیی گل‌محمدی هماهنگ شده‌اند. خوشحالم شهاب زاهدی در این دو بازی چارچوب دروازه را پیدا کرده است. پرسپولیس با همین روندی که دارد، می‌تواند در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا، بهترین نتیجه را کسب کند.

وی در خصوص اولین هتریک شهاب زاهدی گفت: زاهدی بی‌دلیل به پرسپولیس نیامده و قطعا یحیی به او اعتماد داشته است. زاهدی توانست جواب انتقادهایی که از او می‌شد را بدهد. اگر زاهدی با همین روند ادامه دهد، می‌تواند آقای گل لیگ برتر کشورمان شود. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال تاجیکستان، اولین گل آسیایی خود را به ثمر برساند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رفتارهای یحیی گل‌محمدی در چندوقت اخیر، یادآور شد: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید کاری کند که یحیی در تیم بماند تا حواشی از تیم دور باشد. گل‌محمدی همیشه در مواقع حساس همراه تیم بوده و به نظرم مدیریت در خصوص یحیی کم لطفی می‌کند. قطعا خیلی فشار روی سرمربی است و ما پیشکسوتان و هواداران باید پشت او باشیم و از سرمربی حمایت کنیم.

کلهر: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود/ زیر ساخت‌های ما هیچ‌وقت درست نمی‌شود!

کلهر افزود: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود. همه ما از توانایی‌هایی یحیی با خبر هستیم و او شایستگی خود را نشان داده و امیدوارم در پرسپولیس بماند.

وی در خصوص مصدومان بی شمار پرسپولیس بیان‌کرد: مصدومیت بازیکنان امری طبیعی است. پرسپولیس بازی‌های سنگینی دارد و اکثر مصدومیت‌ها به دلیل شرایط نامساعد چمن ورزشگاه آزادی ایجاد شده است. متاسفانه زیرساخت‌های ما هیچ‌وقت درست نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان، عنوان کرد: استقلال تاجیکستان تیم خوب و دونده‌ای است و فاز تهاجمی قدرتمندی دارد، اما ضعف شدید آنها در دفاع است. اگر پرسپولیس نمایشی که مقابل الدحیل داشت را برابر نماینده تاجیکستان ارائه کند، قطعا به برتری می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha